اخبار داغ

حمله سایبری علیه زیرساخت‌های شهرداری تل‌آویو

حمله سایبری علیه زیرساخت‌های شهرداری تل‌آویو
منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از حمله سایبری علیه زیرساخت‌های شهرداری تل‌آویو خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی حمله سایبری علیه زیرساخت های شهرداری تل آویو را تایید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شبکه «کان» رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد که سایت شهرداری تل‌آویو و نیز سامانه مالیاتی از دسترس خارج شده است و «گروه‌های وفادار به ایران» مدعی این حمله سایبری هستند.
,
 
,
برخی از منابع رسانه‌ای عراقی، امروز (دوشنبه، ۱۱ ژوئیه)، از حمله سایبری از مبدأ عراق علیه زیرساخت‌های شهرداری تل‌آویو خبر داده بودند.
,
 
,
کانال تلگرامی «صابرین نیوز» نیز نوشته بود که پس از این حمله سایبری علیه سرورهای وب‌سایت خدمات شهرداری تل‌آویو، این سایت کاملا از دسترس خارج شد و یک گروه موسوم به «الطاهره» مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گرفت.
,
 
,
دوشنبه هفته پیش (۴ ژوئیه) نیز، منابع رسانه‌ای عراقی از حمله سایبری گسترده علیه سیستم عامل‌ها، مانیتورهای کنترلی و سرورهای متروی تل آویو خبر دادند و سپس مشخص شد که این حمله علیه یک شرکت اسرائیلی مسئول پروژه ساخت قطارهای سبک شهری و مترو فعال در تل آویو صورت گرفته است.
,
 
,
این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اواخر خردادماه گذشته باز می‌گردد که طی آن، گروه « Sharpboys» سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داد.
,
 
,
اردیبهشت‌ماه گذشته نیز، تیم سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار « یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.
,
 
,
پیش از آن، در فروردین‌ماه نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.
,
 
,
صابرین نیوز ، در همان روز گزارش داد بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند،  صورت گرفته است.
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه