اخبار داغ

هیأتی‌های تهران فردا پای صندوق رأی می‌روند

هیأتی‌های تهران فردا پای صندوق رأی می‌روند
ششمین دوره انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی استان تهران، فردا جمعه ۶ خردادماه در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های این استان از ساعت ۸ تا ۱۶ برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ششمین دوره انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی فردا جمعه ۶ خردادماه از ساعت ٨ صبح تا ١۴ در ادارات شهرستان‌های تهران سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد. ساعت برگزاری انتخابات تا ساعت ١٨ عصر قابل تمدید است. براساس تعداد استقبال‌کنندگان و هیأت‌های شرکت‌کننده در انتخابات، این ساعت تمدید خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شورای هیأت‌های مذهبی تشکل مذهبی، دینی، غیرحزبی و غیرجناحی است. اعضای این شورا براساس فرایند خاص انتخابات از بین مدیران هیأت‌های مذهبی در سه رده شهرستانی، استانی و کشوری انتخاب می‌شوند. شورا‌های منتخب در هر شهرستان از بین خود رئیس، نایب‌رئیس و دبیر را به‌عنوان هیأت رئیسه انتخاب می‌کنند که پس از رای‌گیری اعضای اصلی انتخاب و با عنوان شورای هیأت‌های مذهبی در ۳۱ نقطه از استان فعالیت خواهند کرد.
,
 
,
, , ,
 
,
شرایط کاندیداتوری و شرح وطایف شورای هیأت‌های مذهبی
, شرایط کاندیداتوری و شرح وطایف شورای هیأت‌های مذهبی,
 
,
داشتن سابقه سکونت پنج سال در شهر تهران و سه سال در شهرستان‌ها، همچنین داشتن حداقل ۳۰ و حداکثر ۶۰ سال سن در شهر تهران و حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال سن در شهرستانها در این دوره از انتخابات است. 
,
 
,
تشکیل جلسات ماهانه، رصد و رسیدگی به مسائل و انتقال مشکلات هیأت‌ها به سازمان، ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌ها و بازرسی‌های به عمل آمده، بهره برداری از ظرفیت هیأت‌ها مذهبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله وظایف شورای هیأت‌های مذهبی سراسر کشور است.
,
 
,
 
,
برگزاری انتخابات شورای هیأتی‌های مذهبی در ۴۲۰ شهر 
, برگزاری انتخابات شورای هیأتی‌های مذهبی در ۴۲۰ شهر ,
 
,
ششمین دوره انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی کشور جمعه گذشته ۳۰ اردیبهشت‌ماه به طور هم‌زمان به‌صورت یکپارچه در ۴۲۰ شهر کشور برگزار شد که در بیش از ۲۰۰ شهر به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان زمان انتخابات در این شهرها به مدت ۴ ساعت تمدید شد.
,
 
,
بلافاصله بعد از اتمام رأی‌گیری شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و با حضور ناظر سازمان که از سوی ستاد مرکزی انتخابات حضور داشت، آغاز شد و بعد از اتمام شمارش آرا، صورت‌جلسه نتیجه انتخابات به ستاد انتخابات مرکزی ارسال شد.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه