اخبار داغ

زائران عتبات منتظر نباشند راه زمینی کربلا همچنان بسته خواهد ماند

زائران عتبات منتظر نباشند راه زمینی کربلا همچنان بسته خواهد ماند
به رغم اعزام هیات ایرانی سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات و مذاکرات چند روز گذشته با مسئولان هم طراز عراقی برای بازگشایی راه زمینی کربلا شواهد امر حاکی از بسته ماندن راه زمینی سفر به عتبات حکایت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به رغم ارسال اخبار متفاوتی از مذاکرات چند روز گذشته توسط مسئولان حج و زیارت کشورمان با مسئولان عراقی در خصوص ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران هوایی عتبات، اما همچنان بازگشایی راه زمینی سفر به عتبات عالیات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار حج و زیارت ایرنا در پاسخ به سوال مردم در خصوص بازگشایی راه زمینی کربلا اظهار داشت: به رغم انجام مذاکرات صورت گرفته در پشت درهای بسته و تلاش مسئولان ایرانی تا لحظه مخابره این خبر هیچ اطلاعی از بازگشایی راه زمینی کربلا در دست نیست.
,
 
,
وحید اسکندری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه چرا به رغم اخباری بسیاری در خصوص دیدار تیم اعزامی سازمان حج به عراق و دیدار با بسیاری از مسئولان عراقی خبری از بازگشایی راه کربلا نیست، تصریح کرد: با توجه به مذاکرات انجام گرفته مسولان ایرانی با عراقی در پشت درهای بسته خبر دقیقی از بازگشایی راه زمینی کربلا در دست نیست و احتمالا تیم مذاکره کننده تا ۲۴ ساعت دیگر به کشور باز خواهند گشت.
,
 
,
به رغم اعلام چندین بار مسئولان عراقی برای بازگشایی راه زمینی کربلا در ایام مختلف و پیگیری مسولان ایرانی تاکنون هیچ گونه اقدامی از سوی دولت عراق برای بازگشایی راه زمینی عتبات عالیات انجام نگرفته است.
,
 
,
بر این اساس نیز شنیده‌ها حاکیست تیم مذاکره کننده ایرانی سازمان حج و زیارت تا ۲۴ ساعت آینده بدون هر گونه توافق مبنی بر بازگشایی راه زمینی کربلا دست خالی به کشور باز خواهند گشت.
,
 
,
سیدصادق حسینی رییس جدید سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام صحبت الله‌رحمانی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت به عنوان اعضای اصلی تیم مذاکره کننده هم اکنون در عراق حضور دارند.
,
 
,
منبع: ایرنا
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه