اخبار داغ

بدون اشاره به بحث تعلیق؛

گزارش اتفاقات تلخ ورزشگاه امام‌رضا(ع) به زوریخ هم رسید/ فیفا از فدراسیون فوتبال ایران توضیح خواست!

گزارش اتفاقات تلخ ورزشگاه امام‌رضا(ع) به زوریخ هم رسید/ فیفا از فدراسیون فوتبال ایران توضیح خواست!
فدراسیون جهانی فوتبال درباره فاجعه بیرون ورزشگاه شهر مشهد از فدراسیون ملی ایران توضیح خواست.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، روز سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم ملی لبنان رفت و در حضور تماشاگران مرد موفق شد این تیم را ۲ بر صفر شکست دهد.

,

فوتبال ایران از همان عصر ۹ فروردین ماه اما وارد بحرانی خودساخته و فضایی به‌شدت ملتهب شده که سایه تحریم، تعلیق و محدودیت‌های زیادی را بر آسمان فوتبال ملی سیطره افکنده. برخورد زننده با بانوان هوادار تیم ملی باعث شد تا بسیاری از مقامات سیاسی ملی هم به ماجرا ورود کنند.

,

گزارش ناظر بازی، اطلاع‌رسانی‌ها و ویدئوهای وایرال‌شده از برخورد ناگوار با زنان هوادار تیم ملی و ممانعت برخی نیروها از ورود بانوان به ورزشگاه امام رضا (ع) برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال کشورمان، حالا به فدراسیون جهانی فوتبال رسیده و باعث تأسف شده.

,

فدراسیون جهانی فوتبال از ممنوعیت ورود زنان به استادیوم امام رضا (ع) مشهد مطلع شده و از فدراسیون توضیحاتی در این باره خواسته. فیفا در این راستا هیچ اشاره‌ای به تعلیق فوتبال ایران نکرده اما ابراز امیدواری کرده تا زنان بتوانند مثل اکتبر ۲۰۱۹ و بازی ایران و کامبوج بتوانند وارد استادیوم‌ها شوند.

,

, ,
فیفا پیش از این در ارتباطاتی که با فدراسیون فوتبال ایران داشت، خواسته بود زمینه حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود اما در دیدار ایران و لبنان تعدادی از بانوان مقابل ورزشگاه حضور داشتند و خواستار ورود شدند که اجازه حضور در ورزشگاه به آن‌ها داده نشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه