اخبار داغ

اعلام زمان ثبت نام متقاضیان سفر سوریه

اعلام زمان ثبت نام متقاضیان سفر سوریه
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان سفر به سوریه در ایام نوروز ۱۴۰۱ که در پیش ثبت نام شرکت کرده اند، از روز دوشنبه باید برای ثبت نام قطعی اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به برنامه ریزی انجام شده برای اعزام‌های عتبات مقدسه در سوریه از ایستگاه‌های پروازی تهران، مشهد، تبریز، کرمان و شیراز از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ به اطلاع می‌رساند: متقاضیانی که در پیش ثبت نام سوریه ثبت نام کرده اند برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۹ اسفند تا ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۱ اسفند به سامانه زیارت به نشانی ziarat.haj.ir مراجعه و یا از طریق دفاتر زیارتی سطح استان اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این اطلاعیه می‌افزاید: بدیهی است بعد از اتمام زمان تعیین شده برای ثبت نام متقاضیانی که پیش ثبت نام داشته اند، ظرفیت باقی مانده در اختیار عموم قرار گرفته تا دفاتر زیارتی و دیگر متقاضیان ثبت نام کنند.
,
 
,
سازمان حج و زیارت همچنین اعلام کرد: اعزام‌هایی که برنامه ریزی شده است فقط به صورت هوایی است و ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر است و افرادی که متقاصی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت نام کنند.
,
 
,
همچنین هر نفر فقط یک بار و در یک گروه می‌تواند به عنوان سرگروه یا همراه ثبت نام کند و باتوجه به اطلاع رسانی‌های مرتبط با ثبت نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه (یا یکی از نزدیکان وی) در فرم ثبت نام الزامی است.
,
 
,
طبق این گزارش بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است و هزینه تست PCR در برگشت زائرین در هزینه پرداختی زائران لحاظ شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه