اخبار داغ

صحبتهای مدیرعامل ذوب آهن درباره اتفاقات بازی با استقلال؛

نکیسا: اهل شکایت نیستم؛ پولی هم ندارم که بخواهم برای بیانیه پرداخت کنم/ دفاع اتوبوسی نمی‌کنیم

نکیسا: اهل شکایت نیستم؛ پولی هم ندارم که بخواهم برای بیانیه پرداخت کنم/ دفاع اتوبوسی نمی‌کنیم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: شکایت درباره اتفاقات پایان بازی با استقلال، از نظر حقوقی حق باشگاه ذوب آهن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشگاه ذوب آهن، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر دوشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به نفع استقلال پایان یافت؛ حواشی و اتفاقات پس از پایان بازی واکنش های زیادی به‌همراه داشت.

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن درباره اتفاقات پایان بازی ذوب آهن با استقلال اعلام کرد: یک سری رفتارهای هیجان زده از برخی بازیکنان دیدیم ولی ما بزرگترها که یک نسل یا دو نسل عقب‌تر هستیم، باید به آنها آگاهی بدهیم.

نکیسا افزود: اگرچه به لحاظ حقوقی شکایت در این زمینه را حق باشگاه می‌دانم ولی شخصا اهل شکایت کردن نیستم، این میزان پول را هم ندارم که بخواهم برای بیانیه پرداخت کنم البته ما برخی کارها را انجام خواهیم داد. نامه نگاری و صحبت هم می‌کنیم اما نه به‌منظور اینکه بخواهیم حقی را به سود خودمان، ناحق کنیم.

وی تاکید کرد: ذوب آهن، تیم پرتلاش و باعث افتخار است وقتی به استقلال گل می‌زنیم، دفاع اتوبوسی نمی‌کنیم.

نکیسا ادامه داد: سرمربی تیم ما یک فرد بسیار بادانش است. بچه‌های بسیار پرتلاشی داریم و فکر می‌کنم همه فوتبال‌دوستان و فوتبال‌فهم‌ها دیدند که ما چه بازی خوبی مقابل تیم صدر جدول داشتیم و شاید اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و گل دوم و سوم را می‌زدیم، برنده اخلاقی، رفتاری و نتیجه، ما بودیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم هر چقدر که می‌توانیم به اخلاق‌مداری و مهربانی لیگ علاوه بر نتیجه گرفتن کمک کنیم. صحنه‌هایی در روز مسابقه با استقلال در ورزشگاه رخ داد که در شأن ورزش نبود و تا می‌توانیم باید مهر و محبت را در کنار این نتایج به پرسپولیسی‌ها، استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها تزریق کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن همچنین گفت: تیم ما جوان است و بضاعت آن از لحاظ بودجه و شرایط، قابل قیاس با برخی از تیم‌ها نیست. هر تیمی بنا بر شرایطش بازیکن می‌گیرد ولی ما افتخار می‌کنیم تیمی می‌سازیم که دانیال ایری ۱۸ ساله را دارد، هادی باغبانی را دارد که وقتی در رده جوانان برای ما بازی کرد، پس فردای آن روز در لیگ مقابل نساجی قرار گرفت.

نکیسا اضافه کرد: بدون تردید سال بعد ذوب آهن متفاوتی خواهید دید ولی امسال سعی کردیم سازندگی کنیم و اول فصل هم گفتیم که نتیجه آنچنانی قرار نیست رقم بزنیم که بگوییم جزو مدعیان سهمیه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در میان فصل 4 مصدوم از ناحیه رباط صلیبی داشتیم، کمال کامیابی نیا نزدیک به 7 هفته بدلیل مصدومیت غیبت داشت و چند بازیکن برای سربازی به ملوان رفتند.

نکیسا اضافه کرد: مهرداد رضایی یک هفته به‌دلیل برخورد با داور مصدوم شد. چابرادزه هم یک هفته به‌علت برخورد شدید با بازیکن تراکتور تحت درمان بود. همه چیز دست به دست یکدیگر داد ولی دیدید که ذوب آهن چه تیم باشرف و باغیرتی بود و مطمئنا دیدگاه مردم از ذوب آهن یک تیم باشرف و باغیرت است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه