اخبار داغ

اختتامیه جشنواره تلاوت‌های تقلیدی در سالن ورزشی شهید افراسیابی برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره تلاوت‌های تقلیدی در سالن ورزشی شهید افراسیابی برگزار می‌شود
آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی ۳۱ اردیبهشت همزمان با میلاد امام رضا(ع) در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی ۳۱ اردیبهشت همزمان با میلاد امام رضا(ع) در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها سال گذشته به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کار خود را آغاز کرد و در دور نخست بیش از ۴ هزار نفر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف درباره این برنامه به فارس گفت: مرحله دوم به صورت حضوری و در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار شد و پس از رقابتی زیبا ۱۶ قاری در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۷ تا ۲۲ سال به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

در مرحله نهایی ۱۶ قاری قرآن در ورزشگاه شهید افراسیابی با هم رقابت می‌کنند و پس از پایان تلاوت‌ها نفرات برتر معرفی و تجلیل می‌شوند.

حضور در این برنامه برای عموم آزاد است، اما برای ایجاد نظم، علاقه‌مندان باید با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۰۰۰ برای حضور در این مراسم اعلام نام‌نویسی کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه