اخبار داغ

گزارش دانا از مراسم چهلمین روز شهادت شهدای قدس؛

مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت سردار زاهدی و همراهانش برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت سردار زاهدی و همراهانش برگزار شد
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه مراسم چلمین روز شهدات شهدای سرکنسولگری ایران در سوریه در حسینه شهدای سازمان بسیج مستضعفین با حضور مقامات لشگری و کشوری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه مراسم چلمین روز شهدات شهدای سرکنسولگری ایران در سوریه (سردار زاهدی و هم‌رزمان شهیدش) در حسینه شهدای سازمان بسیج مستضعفین با حضور مقامات لشگری و کشوری برگزار شد.

گزارش تصویری/ مراسم چهلمین روز شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه

در ابتدای این برنامه فرزند یکی از این شهدای بزرگوار دلنوشته خود را برای پدر شهیدش خواند.

زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم نیز در این بزرگداشت درباره پدر و این شهدای سخنرانی کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه به عنوان سخنران اصلی این برنامه در این مراسم بزرگداشت اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

وی افزود: شهید زاهدی فرمانده استوار و اسطوره ماندگار سپاه اسلام و شهید محمد حاج رحیمی یک سردار وارسته نجیب و متواضع و پر تلاش بود.

سردار سلامی ادامه داد: فلسفه و رسالت عمیقی که در ورای شهادت این فرزندان از جان گذشته اسلام وجود دارد رسالتی عظیم در امتداد رسالت انقلابی شکوهمند اسلامی ایران است.



فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

وی ادامه داد: مرزهایی که کشورهای اسلامی را از یکدیگر جدا می‌کند و به آن‌ها هویت سیاسی مستقل می‌بخشد هرگز این مرزها سیاست اساسی استکبار در قبال آن‌ها را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام حد و مرزی نمی‌شناسد و مسلمانان را در یک ساختار یکپارچه و پیوسته می‌بیند.

بخشی از سخنان سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت چلمین روز شهادت شهدای سرکنسولگری سپاه در سوریه



فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا همه جهان اسلام را هدف قرار داده است. نام‌های بلاد اسلامی متوقف کننده سیاست‌هایش نیست و می‌خواهد بر همه مسلمانان سیطره یابد و هویت فرهنگی آنان را مصادره کرده و ثروت آنان را مصادره کند. پس همه مسلمانان در یک کشتی هستیم. اگر دشمن بتواند در یک سرزمین اسلامی رخنه کند این رخنه را توسعه خواهد داد و باید راه تسلط مستکبران مسدود شود.

وی با بیان اینکه ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم، عنوان کرد: ما جبهه را وسیع می‌کنیم تا دشمن تجزیه شود. سرزمین‌های اسلامی باید میدان جهاد علیه مستکبران باشد، چون ما دارای دشمن مشترک و سرنوشت و آرمان مشترک هستیم. نمی‌توانیم جدای از هم زندگی کنیم.

گزارش تصویری/ مراسم چهلمین روز شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه