اخبار داغ

اعتراض جواد به سازمان لیگ!

نکونام: به مسائل مدیریتی فکر نمی‌کنیم/ روی خودمان تمرکز کردیم؛ نه پرسپولیس

نکونام: به مسائل مدیریتی فکر نمی‌کنیم/ روی خودمان تمرکز کردیم؛ نه پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم باید روی بازی و نتیجه خودمان تمرکز کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش با ذوب‌آهن اظهار داشت: این همه راه تا نشست خبری می‌آییم و سازمان لیگ می‌گوید باید به نشست خبری بیاییم. حداقل احترام بگذارید یک لیوان آب اینجا قرار بدهید. جای ما که درست نیست؛ حداقل وقتی این همه پله بالا می‌آییم، به مربیان احترام بگذارید. می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. ذوب‌آهن در انتقال به حمله تیم خوبی است و می‌دانستیم یک غفلت می‌تواند دردسرساز شود. روی توپی کاملاً ساده، بی‌تمرکز بودیم و گل خوردیم که همین گل، بازی را برای ما سخت کرد.

وی در ادامه بیان داشت: این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنانم هم تشکر می کنم که با قلب شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت اما امروز قضاوت بی نقصی داشت. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.

نکونام در واکنش به این که پیروزی پرسپولیس چقدر تیم شما را تحت فشار گذاشت گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند. تمرکزمان روی چهار بازی آینده است و از فردا کارمان را دوباره شروع می کنیم.

وی با بیان این که هر چه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود، در مورد عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال و بازیکنانی که مد نظرش بود گفت: تلاش کردیم که بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم به خاطر هواداران. من بازیکنانی را رصد کردم که به درد استقلال می خوردند. من دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری حامدی فر با بازیکن ذوب آهن گفت: چیزی که به من گفتند این بود که حرکاتی صورت می گرفته و بازیکن ما از پشت بازیکن حریف را هل می دهد. من خودم صحنه را ندیدم و چیزی که نقل شده بود را عنوان کردم.

جواد نکونام در مورد آینده استقلال و مدیریت این باشگاه گفت: فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه