اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان:

دستگیری اساتید و دانشجویان آمريکایی دروغ‌های غرب را فاش کرد

دستگیری اساتید و دانشجویان آمريکایی دروغ‌های غرب را فاش کرد
عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه بیداری دنیای غرب به برکت وقوع و صلابت انقلاب اسلامی است؛ یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌های غرب و تفکر غربی را سخن گفتن آن‌ها از آزادی بیان دانست که در این جریانات و علی‌الخصوص عملیات وعده صادق این دروغ بزرگ بر همه جهانیان فاش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نصری، در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری، تحلیلی صاحب نیوز در خصوص مسائل و اتفاقات اخیر دنیای غرب گفت: از برش تاریخی جنگ جهانی دوم و پس از تشکیل دو بلوک شرقی و غربی، این دو بلوک بر سر سلطه بر جهان با یکدیگر رقابت می‌کردند.

وی افزود: آنها به‌خاطر حس سلطه‌جویی و قدرت‌طلبی خود در پی احاطه قلب خاورمیانه بودند تا از این طریق به جهان حکومت کنند؛ زیرا خاورمیانه مرکز انرژی جهان، دارای چهارراه ارتباطی جهانی و… است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: آمریکایی‌ها برای اعمال سلطه خود بر خاورمیانه سیاستی دوسویه اعمال کردند. اول اینکه ستون به کمک انگلیس و فرانسه در سازمان ملل به رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ میلادی رسمیت بخشیدند تا از طریق این دو رژیم سیاست‌های خاورمیانه‌ای خود را اعمال بکنند.

نصری عنوان کرد: آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها در رسانه‌های دنیا شکست‌ناپذیری خود را رسانده بودند اما هنگامی که اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق آشکار شد، معادلات بین‌المللی به‌هم‌ریخته بود. جمهوری اسلامی چنان عظمی خلق کرد که رئیس‌جمهور آمریکا حمایت از اسرائیل را گردن نمی‌گیرد.

وی با اشاره کوتاهی به وقایع اخیر منطقه افزود: معمولاً در روز قدس مردم جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین در این راهپیمایی حضور دارند اما امروز به دنبال عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق نه‌تنها مسلمان‌ها بلکه ملت‌های مختلف سراسر دنیا به حمایت از مردم فلسطین و اقدام علیه رژیم صهیونیستی به راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات جنایت‌کارانه او پرداختند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: امروز حتی شاهد راهپیمایی‌های گسترده میان دانشجویان و دانشگاهیان و اساتید… هستیم. دانشجوهایی که امروز پا به میدان گذاشتند، در مقابل نیروهای پلیس در آمریکا و کشورهای اروپایی می‌ایستند و از فلسطین مظلوم حمایت می‌کنند.

استاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه بیداری دنیای غرب به برکت وقوع و صلابت انقلاب اسلامی است؛ یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌های غرب و تفکر غربی را سخن گفتن آن‌ها از آزادی بیان دانست که در این جریانات و علی‌الخصوص عملیات وعده صادق این دروغ بزرگ بر همه جهانیان فاش شد.

وی افزود: دانشجوهایی که در جریان حمایت از فلسطین دستگیر شدند، نه علیه آمریکا، نه علیه سیاست‌ها و ارزش‌های آمریکا و نه به جایی حمله کردند بلکه شعار حمایت از فلسطین سر دادند و از وجود رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اکنون در جنگی شناختی و با بمباران رسانه‌های تبلیغاتی که اندیشه‌های غرب مواجهیم؛ گفت: طبیعی است که برخی هنوز فکر می‌کنند که غرب با اندیشه‌ها و نظریه‌هایی که دارد صادقانه برخورد می‌کند.

نصری در پایان تأکید کرد: باید در زمینه رسوایی غرب، غرب‌شناسی و جهاد تبیین کوشش بیشتری صورت بگیرد. برخی به واقعیت ذات و فسادی که در جوامع غرب هست آشنایی کافی و لازم را ندارند فلذا در دام بلای غرب گرفتار می‌شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه