اخبار داغ

در پی عدم سفر به بیشکک؛

حذف مصلایی‌پور از لیست داوری کشتی المپیک؛ مردی که آرزوهایش را کشت!

حذف مصلایی‌پور از لیست داوری کشتی المپیک؛ مردی که آرزوهایش را کشت!
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی ایران امکان شرکت در المپیک 2024پاریس را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ اتحادیه جهانی کشتی بالاخره داوران مدعو رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک جهانی در استانبول را معرفی کرد اما مطابق انتظار، خبری از نام محمد مصلایی‌پور در لیست داوران ایرانی دعوت شده به ترکیه نیست و کامران سلطانی‌زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیرزاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه به استانبول دعوت شده‌اند.

عدم دعوت از رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی ایران که داور S1 یا همان درجه المپیکی UWW هم هست، از این اتفاق تلخ حکایت دارد که مصلایی‌پور برخلاف المپیک 2020 توکیو، نماینده داوری ایران در رقابت‌های کشتی المپیک 2024 پاریس نیست و رقابت‌های المپیک را باید در خانه و از تلویزیون دنبال کند، نه در فرانسه و روی تشک.

مصلایی‌پور به علت عدم حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2024 قرقیزستان از حضور در المپیک محروم شده. پیگیری‌ها درباره دلایل غیبت مصلایی‌پور در مسابقات آسیایی حاکی از آن است که او به دلیل این که حاضر نشده بخش بسیار اندکی از مبلغ سفر و اقامت در بیشکک را شخصا پرداخت کند، قید حضور در این رقابت‌ها را زده است.

در شرایطی که فدراسیون کشتی برای سایر داوران اعزامی ایران به بیشکک مبلغی در حدود 50 درصد هزینه‌های سفر را تقبل کرده و قرار بود درصدی بالاتر از این را برای مصلایی‌پور پرداخت کند، داور المپیکی ایران مدعی شد که فدراسیون می‌بایست تمام هزینه‌های سفرش به قرقیزستان را پرداخت کند که این مسئله و بحث عدم رعایت عدالت، واکنش فدراسیون کشتی در عدم اعزام را در پی داشت.

با این تفاسیر، دیگر خبری از حضور مصلایی‌پور در المپیک 2024 پاریس نیست و یک سهمیه از سهمیه‌های المپیکی ایران با این اقدام عجیب رئیس کمیسیون داوران فدراسیون از دست رفت. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا سایر داوران ایرانی شانس حضور در المپیک را خواهند داشت یا نه.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه