اخبار داغ

درباره مارک آیفون تصویری تک نما چه می دانید؟

درباره مارک آیفون تصویری تک نما چه می دانید؟
آیفون‌های تصویری یکی از پرکاربردترین ابزارهای الکتریکی در دنیا هستند که امروزه تقریبا همه ساختمان‌ها آن را دارند. با افزایش آپارتمان نشینی و سخت‌تر شدن امکان دسترسی افراد در باز کردن درب ساختمان برای مهمانان، نیاز به آیفون تصویری بیشتر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیفون‌های تصویری یکی از پرکاربردترین ابزارهای الکتریکی در دنیا هستند که امروزه تقریبا همه ساختمان‌ها آن را دارند. با افزایش آپارتمان نشینی و سخت‌تر شدن امکان دسترسی افراد در باز کردن درب ساختمان برای مهمانان، نیاز به آیفون تصویری بیشتر شده است.

همچنین با توجه به شاغل بودن پدر و مادرها، بسیاری از کودکان و نوجوانان ساعات زیادی را در خانه باید تنها بمانند. بنابراین آیفون تصویری می‌تواند به حفظ امنیت کودکان و خانواده‌شان کمک زیادی کند.

از طرفی با ورود تکنولوژی ساخت این ابزار کاربردی، بسیاری از شرکت‌ها در طراحی، تولید و عرضه آن به رقابت پرداختند. اما در این میان برخی از شرکت‌ها با طراحی و کیفیت منحصر به فرد محصولات‌شان، بیشتر از دیگر برندها شناخته شده‌اند.

مارک آیفون تک نما یکی از معروف‌ترین برندهای تولید آیفون‌های تصویری در ایران است. این برند به خاطر کیفیت بسیار بالا و طراحی بی‌نظیر محصولاتش طرفداران بسیار زیادی در کشورمان دارد.

نمایندگی های آیفون تصویری تکنما

شركت تك نما نمايندگي‌هاي انحصاری وهمچنين نمايندگان عادي زیادی در سراسر كشور دارد. نمايندگی‌های آیفون تصویری تکنما این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کنند که دسترسی بیشتری به امکانات و خدمات این شرکت داشته باشند. پیش از مراجعه برای خرید آیفون تصویری، اطلاعات کامل در مورد نمایندگی‌های انحصاری شرکت تکنما را جمع آوری کنید.

این کار به شما کمک می‌کند تا با صرف زمان بسیار کمتری، خرید خود را انجام دهید. همچنین شما این فرصت را خواهید داشت تا اطلاعات کامل در مورد محصولات مختلف شرکت تکنما را به دست آورید. نمایندگی آیفون تصویری تکنما در کرج یکی از هزاران نمایندگی‌های انحصاری فعال این شرکت است. این مرکز انواع مختلف محصولات تکنما را با خدمات نصب و گارانتی به شما عزیزان ارائه می‌کند.

انواع آیفون تصویری تک نما

شرکت تکنما تنوع زیادی در طراحی و تولید محصولات خود دارد، به همین دلیل درب بازکن‌های تصویری این شرکت تنوع بسیار زیادی دارند. بنابراین اگر قصد خرید مارک آیفون تصویری تک نما را داشته باشید، دست‌تان برای انتخاب بسیار باز خواهد بود.

مدل‌های مختلف آیفون‌های تصویری تک نما در مدل‌های سری D ، سری C ، سری ، سری F و سری TZ تولید شده‌اند. سری‌های مختلف این محصول، مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام امکانات خاص خودشان را دارند. از بین انواع محصولات شرکت تکنما، آیفون‌های سری D و TZ از لحاظ قیمتی بسیار مناسب‌اند.

هر چقدر امکانات آیفون‌های تصویری بالاتر باشد، قیمت آن‌ها نیز بالاتر خواهد بود. بنابراین می‌توان گفت که آیفون‌های سری F نسبت به دیگر مدل‌های سری‌های مختلف امکانات بسیار بیشتری دارد. محصولات این سری از آیفون‌های تصویری نسبت به دیگر انواع آیفون‌های تصویری تکنما همه چیز تمام هستند و قیمت بالاتری هم دارند.

مزایای آیفون تصویری تکنما

طراحی منحصر به فرد و تنوع زیاد محصولات از جمله مزایای خرید آیفون‌های تصویری تکنما است. در ادامه دیگر مزایای انتخاب این محصول را به شما می‌گوییم:

  • سیم کشی در نصب و راه اندازی این محصول و کاهش هزینه‌ها و مدت زمان مورد نیاز برای نصب و راه اندازی آن
  • امکان ارتباط داخلی پایدار واحدها با یکدیگر و با واحد نگهبانی ساختمان با فشردن یک یا چند کلید
  • قابلیت اتصال به دو یا سه دوربین مجزا با هدف کنترل فضای بیشتر
  • دارا بودن قابلیت اتصال به دو پنل مختلف برای ساختمان‌های با دو درب مجزا
  • امکان باز کردن درب پارکینگ از داخل واحدها بدون نیاز به ریموت

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد مارک آیفون تصویری تک نما، انواع مدل‌ها و مزایای استفاده از آن با شما عزیزان صحبت کردیم. گفتیم شرکت تکنما یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده انواع آیفون تصویری در کشور می‌باشد که محصولات متنوعی را طراحی و تولید کرده است.

اگر قصد خرید آیفون تصویری برای ساختمان‌تان را دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یکی از محصولات شرکت تکنما است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این محصول، به یکی از نمایندگی های آیفون تصویری تکنما مراجعه کنید. مهم‌ترین مزیت خرید لوازم الکتریکی از نمایندگی‌های فروش شرکت‌ها، قیمت مناسب‌تر و امکان استفاده از خدمات پس از فروش است.

همچنین با خرید آیفون تصویری تکنما از نمایندگی‌های این شرکت، خیال‌تان بابت نصب و راه اندازی آن راحت خواهد بود. چرا که نصب و راه اندازی کلیه محصولات تکنما و همچنین آیفون‌های تصویری این شرکت توسط کارشناسان متخصص انجام می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه