اخبار داغ

پایان انتخابی تیم ملی در استان مرکزی؛

اسکیت سرعت دستجات آزاد| پایان مسابقات با معرفی اسکیت بازان برتر زنان و مردان

اسکیت سرعت دستجات آزاد| پایان مسابقات با معرفی اسکیت بازان برتر زنان و مردان
مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش زنان و مردان با شناخت نفرات برتر به اتمام رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان مرکزی آغاز شد.
در آغاز روز نخست این رقابت‌ها اسکیت بازان در بخش پسران و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به رقابت با یکدیگر پرداختند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

در رده سنی جوانان و در ماده ۲۰۰ متر آروین نجفی ارمندی، محمد امین غزنوی و امیرمهدی صمدی دینانی به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان محمد سروش مهر، میلاد صالحی و آزاد همتی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در ماده ۵۰۰ متر و در رده سنی جوانان عطا قادری، امیرمهدی صمدی دینانی و یوسف صالحی با پیشی گرفتن از سایرین سه نفر برتر این رقابت را تشکیل دادند.

در رده سنی بزرگسالان نیز محمد صالحی، کیارش شاه محمدی و فرهاد میرزازاده به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.

در ماده ۱۰۰۰ متر و در رده سنی جوانان پس از پایان مرحله مقدماتی و رقابت شانزده اسکیت باز، هشت نفر برتر جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند و در نهایت با برگزاری این مسابقه، آرمان کرمی، مهدی حیدر و محمد ماهان ابرغم قادری توانستند به ترتیب عناوین اول تا سومی را تصاحب کنند.
در رده سنی بزرگسالان نیز با برگزاری مرحله مقدماتی و همچنین فینال، در نهایت محمدامین حیدری، امیر بهزادی بروجنی و داوود میرمحمد صادقی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه روز دوم و پایانی مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت به میزبانی شهر اراک در پیست ۲۲بهمن استادیوم ورزشی امام خمینی(ره) و پیست ۲۰۰ متر، اسکیت بازان در بخش زنان و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر در رده سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.
پس از انجام مرحله مقدماتی، یک چهارم نهایی و همچنین نیمه‌نهایی چهره فینالیست‌های این ۳ ماده مشخص تا ورزشکاران برای مشخص شدن نفرات برتر به مصاف هم بروند.

در ماده ۲۰۰ متر و در رده سنی جوانان فاطمه سادات ابراهیمی، ویانا عظیمی و ملیسا مجیدی اباجلو خوش درخشیدند و ۳ نفر برتر این رقابت را تشکیل دادند.

در رده سنی بزرگسالان نیز محیا دستپاک، نگین شیخی و ملیکا منوچهری راد اجازه خودنمایی به سایر اسکیت بازان را ندادند و به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم جای گرفتند.

در ماده ۵۰۰ متر رده سنی جوانان و پس از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال در نهایت آتنا وطن‌خواه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد و پس از او به ترتیب ویانا عظیمی و اسما سهرابی دهنوی رده دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در رده سنی بزرگسالان هم نگین شیخی، فاطمه طلایی و نازنین ادبی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و به عنوان نفرات اول تا سوم از خط پایان عبور کنند.

در نهایت ماده ۱۰۰۰ متر آخرین ماده ای بود که اسکیت بازان برای مشخص شدن نفرات برتر پشت خط ایستادند و پس از انجام یک رقابت نفس‌گیر و دشوار نازنین رضیئی با ثبت زمان ۱.۳۹.۱۰ و اختلاف هشت صدم ثانیه نسبت به اسما شریف یلمه به عنوان برترین ورزشکار از خط پایان عبور کرد و پس از این دو نفر ملیسکا ذاکری مهربانی رده سومی را تصاحب کرد.

در رده سنی بزرگسالان نیز نهال مقدم رحمانی، سیده مهشید کیائی و سارا جدیداسلام به ترتیب جایگاه اول تا سومی را به دست آورند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه