اخبار داغ

زاکانی در گفتگو با دانا:

مهم ترین اولویت شهرداری در سال 1403 موضوع حمل و نقل و مسکن است

مهم ترین اولویت شهرداری در سال 1403 موضوع حمل و نقل و مسکن است
شهردار تهران گفت: مهم ترین اولویتمان در سال جدید موضوع حمل و نقل و مسکن است که ان شاالله در این دو ویژگی بتوانیم شرایط رو به سمت و سویی ببریم که بر آلودگی هوا، ترافیک، بی مسکنی، بد مسکنی و قیمت ها اثر جدی بگذارد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به مهم ترین اولویت شهرداری در سال 1403 اظهار کرد: مهم ترین اولویتمان در سال جدید موضوع حمل و نقل و مسکن است که ان شاالله در این دو ویژگی بتوانیم شرایط رو به سمت و سویی ببریم که بر آلودگی هوا، ترافیک، بی مسکنی، بد مسکنی و قیمت ها اثر جدی بگذارد.

وی با اشاره به مشکل ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت افزود: به دنبال این هستیم تا 70 درصد از تردد شهروندان با حمل و نقل عمومی و 30 درصد دیگر با لوازم نقلیه شخصی صورت گیرد.

صدور پروانه‌های بیشتر برای نوسازی بافت فرسوده در سال 1403

شهردار تهران با اشاره به اینکه در تلاش برای گسترش برخی مشوق‌های بافت فرسوده هستیم که اگر این اتفاق بیفتد یک انقلاب در نوسازی بافت ناایمن شهر رخ می‌دهد، گفت: از سال ۱۴۰۳ پروانه‌های بیشتری برای نوسازی بافت فرسوده صادر می‌شود. در واقع امیدواریم روندی که در دو سال گذشته آغاز شده در سال آینده شتاب گرفته و حجم تخریب و نوسازی در بافت فرسوده تهران افزایش یابد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه