اخبار داغ

حضور حداکثری جامعه ورزش پای صندوق رای؛

مطالبه ورزشی ها از مجلس در 4 سال آینده؛ چانه ورزش بزرگ‌تر شود

مطالبه ورزشی ها از مجلس در 4 سال آینده؛ چانه ورزش بزرگ‌تر شود
انتظار این است که مجلس شورای اسلامی در 4 سال آینده نگاه جدی‌تری نسبت به ورزش کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جامعه ورزش کشور همواره طی چهار دهه اخیر، همسو با آحاد مختلف مردم، نقش مهمی در اتفاقات تاریخی ایران اسلامی داشته است. روز گذشته (جمعه) نیز و در رأی‌گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، این امر مهم بار دیگر به اثبات رسید و اهالی ورزش کشور با حضور گرم خود، عهد و پیمان مجددی با رهبر انقلاب بستند.

با تصمیم و پیگیری وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک، سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی؛ میعادگاه خانواده ورزش برای حضور در انتخابات دیروز بود. در همان نخستین دقایق و حتی پیش از اینکه صندوق آرا به سالن افراسیابی آورده شود، مسئولان ورزش کشور با حضور در ورزشگاه شیرودی، آماده ادای دین خود به ایران اسلامی بودند. در طول ساعاتی که صندوق در سالن افراسیابی حضور داشت، اهالی ورزش با حضور پرشور و حدکاثری خود ثابت کردند مثل همیشه در کنار مردم هستند.

جامعه ورزش بار دیگر همراه با آحاد مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کرده و به وظیفه خود به خوبی جامه عمل پوشاندند. جامعه ورزش هم پای صندوق‌های رأی آمدند تا به وظیفه ملی خود جامه عمل بپوشانند. سالن شهید افراسیابی میعادگاه خانواده ورزش برای حضور در انتخابات بود و  بسیاری از چهره‌های ورزشی اعم از رؤسای فدراسیون‌ها، ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان در این سالن حاضر شدند تا رأی خود را داخل صندوق آرا بیندازند.

نکته مهم و قابل تأمل انتظارات آنها از نمایندگان مجلس بود و وزیر ورزش و جوانان هم در صحبت‌های خود به آن اشاره کرد و خواستار آن شد که نمایندگان نگاه ورزشی‌تری داشته باشند.

ورزش  نقشی مهم در جامعه دارد و هر بار که یک موفقیت ورزشی در رویدادهای جهانی و المپیک کسب می‌شود شاهد یک نشاط ملی هستیم؛ نشاطی که با هیچ پدیده دیگری نمی‌توان به آن رسید و این موضوع اهمیت ورزش را نشان می‌دهد. از طرفی اهتزاز پرچم کشورمان در میادین بزرگ بین‌المللی هم دارای ارزش فراوانی است، آن هم در شرایطی که تلاش‌های خصمانه‌ای برای منزوی شدن کشورمان انجام می‌شود.

در حال حاضر فدراسیون‌ها که بار زیادی از ورزش قهرمانی را به دوش می‌کشند با مشکلات زیادی در خصوص تأمین بودجه روبه‌رو هستند و نیاز است که چانه بودجه ورزش کشور بزرگ‌تر گرفته شود. قطعاً هر بودجه‌ای که صرف ورزش می‌شود هزینه محسوب نمی‌شود و یک سرمایه‌گذاری است.

بر همین اساس انتظار این است که مجلس شورای اسلامی در 4 سال آینده نگاه جدی‌تری نسبت به ورزش کشور داشته باشد و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را به لحاظ تأمین بودجه همراهی کند تا این حوزه بیشتر از گذشته برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه