اخبار داغ

آیت الله رجبی در گفتگو با راه دانا:

انتخاب افراد اصلح برای مجلس سرنوشت ده ها سال کشور را رقم خواهد زد

انتخاب افراد اصلح برای مجلس سرنوشت ده ها سال کشور را رقم خواهد زد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انتخاب افراد اصلح برای ورود به مجلس گاهی موجب خواهد شد سند یا قانونی به تصویب برسد که تا ده ها سال برای کشور سرنوشت ساز باشد.

آیت الله محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع راه دانا؛ با اشاره به اینکه در سایه انقلاب اسلامی ایران و حمایت از جبهه مقاومت، امروز رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی ترین دشمن مشلمان در غزه ضربه سختی را متحمل شده است، گفت: استکبار جهانی از شکست در غزه سرخورده شده است و با وجود تجهیز همه جانبه اشغالگران باز هم نتوانست دستاوردی داشته باشد از این رو درصدد ضربه زدن به ایران به عنوان حامی جریان مقاومت در منطقه است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه زخم خوره است زیرا زوال خود را می بیند، ادامه داد: سرمایه گذاری دشمنان بر دلسرد کردم مردم از انتخابات است، در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تمام تلاش خود را به کار بستند تا مردم را از شرکت در انتخابات مایوس کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه 22 بهمن یکی از اهداف دشمنان برای روی گرداندن از نظام بود اما حضور پر افتخار مردم دشمنان را ناامید کرد، گفت: مردم همواره با حضور به به موقع خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند، و حالا انتخابات به عنوان صحنه دیگری از قدرت نمایی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت الله رجبی با اشاره به اینکه هر چقدر حضور مردم در انتخابات با شکوه تر باشد شکست سختی برای دشمنان رقم خواهد خورد تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات طمع دشمنان به کشور را کمتر خواهد کردو موضع نظام در عرصه منطقه و بین الملل مقتدرانه خواهد شد.

وی همچنین به آثار داخلی رای دادن در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخاب افراد اصلح برای ورود به مجلس گاهی موجب خواهد شد سند یا قانونی به تصویب برسد که تا ده ها سال برای کشور سرنوشت ساز باشد، گاهی با یک رای می توان در سالهای آینده کشور اثرگذار بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همان قدر که حضور در انتخابات برای آینده کشور اثر گذار است، سهل انگاری در انتخابات نیز آثار سوئی به دنبال خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه