اخبار داغ

تکواندو آزاد کره جنوبی| ۹ نماینده ایران در روز پایانی مبارزه می‌کنند

تکواندو آزاد کره جنوبی| ۹ نماینده ایران در روز پایانی مبارزه می‌کنند
رقابت های تورنمنت آزاد کره جنوبی فردا نهم تیر ماه به میزبانی شهر «چانچئون» پیگیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت آزاد تکواندو کره جنوبی که روز گذشته با حضور ۳۹۳ تکواندوکار از ۳۶ کشور در سالن هوبان شهر «چانچئون» آغاز شده بود فردا پنجشنبه در بخش کیورگی به پایان می رسد.

 در روز دوم، مسابقات در اوزان ۶۳-، ۶۸-،۷۴- و ۸۷- کیلوگرم پیگیری می شود. ۹ تکواندوکار تیم های ملی و امید کشورمان در این 4 وزن حضور دارند که بعد از انجام وزن کشی رقبای خود را شناختند.

در وزن 63- کیلوگرم در گروهی 30 نفره، 3 نماینده کشورمان به روی شیاپ چانگ می روند. محمد صادق دهقانی در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر سوروکا جین از ژاپن دیدار می کند و در صورت برتری به مصاف المبروک از عربستان سعودی در دور بعدی می رود. در  سمت دیگر جدول، متین رضایی در مرحله یک شانزدهم با سوناتف ممدجن از تاجیکستان رو به رو می شود و در صورت برتری با برنده دیدار مغولستان یا کره جنوبی مبارزه می کند. فرزان عاشورزاده در مرحله اول با قرعه استراحت مواجه شده و سپس  با برنده چین تایپه یا کره جنوبی مواجه می شود.

در وزن 68- کیلوگرم 36 تکواندوکار حاضر هستند و دانیال بزرگی با  قرعه استراحت مواجه شده است و در مرحله یک شانزدهم با یکی تکواندوکاران چین تایپه یا تاجیکستان دیدار می کند. امیرحسین محمد خانلو در مرحله یک شانزدهم با هاشم بن دخی از عربستان سعودی مواجه می شود و اگر پیروز شود با حریفی از  کره جنوبی دیدار می کند. محمد مهدی عمادی در ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شده و در مرحله یک شانزدهم با حریفی از ژاپن یا کره جنوبی دیدار می کند.

در وزن 74- کیلوگرم در گروهی 28 نفره، میرهاشم حسینی با قرعه استراحت مواجه شده و در مرحله یک شانزدهم با برنده دیدار کره جنوبی و عربستان سعودی بازی می کند. امیرمحمد بخشی در سوی دیگر جدول با قرعه استراحت مواجه شده و در مرحله بعدی با حریفی از لبنان یا کویت مبارزه خواهد کرد.

در وزن 87- کیلوگرم در گروهی 15 نفره، علی احمدی با کانتوس از فیلیپین رو به رو می شود و در صورت پیروزی با برنده نپال و عربستان سعودی بازی می کند.

ملی پوشان تکواندو ایران در روز اول تورنمنت آزاد چانچئون صاحب یک مدال نقره و 4 برنز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه