اخبار داغ

یادداشت؛

«شهید دیالمه»؛ از افشای خط فکری بنی‌صدر تا هشدار به یکی از سران فتنه

«شهید دیالمه»؛ از افشای خط فکری بنی‌صدر تا هشدار به یکی از سران فتنه
شهید دیالمه با تفکر قوی سیاسی و دفاع از ط امام و ولایت فقیه بدون تعارفات سیاسی و مصلحت اندیشی غیرشرعی در برابر جریانات التقاطی و انحراف یک تنه سینه سپر می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ شهید دکتر عبدالحمید دیالمه با 26 سال سن جوان ترین نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی از مشهد بود و سوابق مبارزاتی قبل از انقلاب اسلامی دارند و چندین مرحله بازجویی و دستگیری از سوی ساواک را در سابقه خود داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

اوایل انقلاب نیز در فضای چپ زده و الحادی برخی دانشگاه ها ایشان در تلاش برای دعوت از روحانیت مبارز در دانشگاه‌ها و تشکیل جلسات روشنگری بود و نخستین پیوندهای حوزه و دانشگاه را ایشان شکل داد و جلسات دعای کمیل در دانشگاه برگزار می‌کرد که به حرم مطهر رضوی هم توسعه پیدا کرد.

,

شهید دیالمه عضو شورای فرماندهی سپاه خراسان بود و با شهید هاشمی‌نژاد، کامیاب و مرحوم آیت‌الله طبسی در حزب جمهوری اسلامی همکاری داشت و مورد علاقه و مرتبط با شهید مطهری بود.

,

ایشان تفکر قوی سیاسی و تیزبینی و هوشیاری بالایی داشت و مدافع سرسخت خط امام و ولایت فقیه بودکه بدون تعارفات سیاسی و مصلحت اندیشی غیرشرعی در برابر جریانات التقاطی و انحراف یک تنه سینه سپر می کرد.

,

شهید دیالمه از اولین کسانی بود که نسبت به انحراف افرادی مانند سروش، بنی صدر و مجاهدین انقلاب و بسیاری از جریانات نفاق هشدار می داد و با استدلال های قوی و منطقی افشاگری می‌کرد.

,

درباره بنی صدر از همان ابتدا که خیلی ها باور نداشتند معتقد بود بنی صدر خط التقاطی لیبرالیسم را با عنوان انحرافی خط مصدق در برابر خط امام خمینی(ره) ترسیم کرده بود و ایشان بنی صدر را همسو با جریان فراماسونری جهانی و نقشه های شوم آنها و ریاست جمهوری او را فاجعه می دانست.

,

درباره خط انحرافی و اندیشه های التقاطی یکی از سران فتنه 88 و همسرش هشدار می داد و سخنان انقلابی و افشاگرانه شهید دیالمه دقیقا یک هفته قبل از شهادت او نشأت گرفته از ذهن تحلیل گر و آینده نگر ایشان داشت.

,

سه روز قبل از شهادت در سال 60 به مناسبت شهادت شهید چمران سخنرانی داشت و معتقد بود که طرز تفکر چمران در جامعه امروز ما افتخار محسوب می شود.

,

نقل شده که در مورد موضوعات افشاگری های مختلف این شهید اسلام، اسنادی داشت که قصد داشت در اختیار شهید بهشتی بگذارد که حادثه تلخ شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و شهید صادقی رخ داد و از اسناد نیز خبری نشد.

,

دشمن تحمل تیغ تیز امثال شهید دیالمه را نداشت و شهادت شهید دیالمه بهانه ای شد که ضرورت نیاز جامعه امروز ما به افرادی همچون او یادآوری شود و از ایشان به عنوان شهید بصیرت یاد کنیم.

,

سید جلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه