اخبار داغ

نایب رئیس، سرمربی و بازیکنان تیم والیبال جوانان دختر چه گفتند؟

بلوری‌زاده: تیم والیبال جوانان با سبک جدیدی بازی می‌کند/ محمدیان: تیم ملی والیبال جوانان دختر سفیران ایران در آسیا هستند

بلوری‌زاده: تیم والیبال جوانان با سبک جدیدی بازی می‌کند/ محمدیان: تیم ملی والیبال جوانان دختر سفیران ایران در آسیا هستند
سرمربی تیم والیبال جوانان دختر ایران گفت: تمام تیم‌هایی که در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حضور دارند، صاحب‌نام هستند که کار ما را سخت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدیده بلوری‌زاده، سرمربی تیم والیبال جوانان دختر ایران در جمع خبرنگاران به شرایط آمادگی تیم قبل از اعزام به قهرمانی آسیا اشاره و بیان کرد: با تایلند، قزاقستان و کره‌جنوبی همگروه هستیم که از شاخص‌های والیبال آسیا هستند، البته به جز هند و ازبکستان، تمام تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند، صاحب‌نام هستند. در عین حال که کار ما را سخت می‌کند این لذت را هم دارد که اگر موفقیتی کسب شود یا بازی خوبی ارائه دهیم، خیال‌مان راحت است که در جنگ درستی قرار گرفته و مبارزه درستی انجام داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر افزود: بازیکنان ما از نظر جسمی و روحی در وضعیت خوبی قرار دارند. سعی کرده‌ایم در اردوی آخر بیشتر روی ریزه‌کاری‌های تاکیتکی تمرکز کنیم و روابط درون گروهی و بین فردی‌مان افزایش پیدا کند. تعداد تمرینات را کم کرده‌ایم و آخرین جلسه فیزیوتراپی را هم روز گذشته انجام دادیم. امیدوارم وقتی وارد کشور قزاقستان می‌شویم بازیکنان در اوج آمادگی قرار بگیرند.

,

بلوری‌زاده با اشاره به اولین دیدار ایران در قهرمانی آسیا مقابل تایلند گفت: ما هیچ اطلاعاتی از تیم تایلند نداشتیم  و فقط بازی تیم نوجوانان این کشور مقابل تیم ایران را دیده بودیم اما آن‌قدر کند و کاو کردیم که متوجه شدیم بازیکنان زیر 20 سال تایلند و ازبکستان در مسابقات کاپ آسیا شرکت کرده‌اند و مسابقات آنها را هر روز می‌بینیم. خیلی سعی کردیم مدل و سبک بازی ما به این تیم‌ها نزدیک شود تا از دفاع‌ها جا نمانیم و اسپک‌های‌مان نزدیک باشد چون آنها هم اطلاعاتی از ما ندارند و فکر می‌کنند مثل قدیم بازی می‌کنیم. بنابراین امیدوارم در روز اول آنها را هم تحت فشار قرار دهیم.

,

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر در مورد آشنایی با سایر رقبای ایران گفت: تنها اطلاعاتی که از قزاقستان داریم، مربوط به سال 2019 است. هنوز هم در حال جست‌وجو هستم تا اگر در مسابقه‌ای شرکت کرده‌اند به فیلم‌های آن دسترسی پیدا کنیم اما هر چه داریم بر مبنای سبک بازی آنها و مسابقات نوجوانان‌شان است.  در رده‌های سنی معمولا چند بازیکن شاخص بیشتر نداریم اما سعی کرده‌ایم همه بازیکنان ما تقریبا در یک سطح بالا بیایند تا مثلث‌های داخل زمین ما قوی باشند و لنگ نمانیم.

,

فریبا محمدیان در حاشیه آخرین تمرین این تیم با اشاره به اینکه اسفند سال گذشته فراخوان دادیم و بازیکنان زیادی در اردو حضور یافتند، گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان دختر بسیار مسنجم تمرین کردند. امروز این تیم به رشد کافی رسیده است و با آمادگی کامل راهی قزاقستان می‌شود. بازیکنان در پست‌های مختلف اجراهای خوبی داشتند و هدف فدراسیون نیز توسعه والیبال زنان است.

,

وی افزود: هرچقدر که تاکتیک‌های بازیکنان به درستی اجرا شود، می‌توانیم مدعی باشیم که این بازیکنان پشتوانه تیم ملی زنان در آینده هستند. رئیس فدراسیون والیبال امروز در آخرین تمرین این تیم دیدگاه‌ها و اهداف کلان را به بازیکنان انتقال داد و این مومضوع انگیزه خوبی برای بازیکنان ایجاد کرد تا این مفاهیم را درک کنند.

,

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان از نظر ذهنی، مهارتی و جسمانی آماده هستند و امیدوارم از بازی لذت ببرند. آن‌ها سفیران ایران به شمار می‌روند و نقش بزرگ و مهم خود را در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر ایفا می کنند.

,

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان دختر درباره شرایط آماده سازی این تیم گفت: ٦ دوره اردوی آماده سازی برای تیم ملی برگزار شد و تلاش کردیم به آمادگی لازم و بالا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برسیم. باید به اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان نیز خسته نباشید بگویم.

,

رویا فرخی درباره گروه ایران در مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا یادآور شد: تیم‌های تایلند، قزاقستان و کره‌جنوبی سطح بالایی دارند اما تیم ملی با برنامه ریزی خوب و آنالیز بازی‌های تایلند به مصاف رقیبان می‌رود.

,

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به این‌که تجربه بازی بین‌المللی جز دیدارهای تدارکاتی در ایتالیا نداشتم، گفت: حضور در جام کورناکیا ایتالیا تجربه خوبی بود و امیدوارم با موفقیت در آسیا به ایران بازگردیم.

,

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به این‌که برای نخستین بار است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند، گفت: تنها تجربه‌ام حضور در جام کورناکیا ایتالیا بود. رقابت دیدنی با تیم‌ها در این مسابقات داشتیم و این مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود.

,

اسماء وطن‌خواه ادامه داد: اهداف بزرگی را در مسابقات قهرمانی آسیا ترسیم کردیم و امیدوارم با کمک کادر فنی نتایج خوبی در این سطح از رقابت‌ها کسب کنیم. زیرا تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.

,

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان دختر در مورد آخرین وضعیت تیم قبل از اعزام به قزاقستان، گفت: تیم ملی در شرایط خوبی از نظر جسمانی و روحی به‌سر می‌برد. در این مدت تلاش کردیم تا طرز فکر بازیکنان تیم ملی تغییر کند. در سال‌های گذشته طرز فکر ملی‌پوشان به فکر ارتقای رتبه خود در آسیا بود اما امسال برای کسب سهمیه جهانی تلاش می‌کنیم ولی قول نمی‌دهیم زیرا کار بسیار سختی است.

,

زهره رضایی تصریح کرد: تمرینات تیم ملی والیبال جوانان دختر از اسفند سال گذشته آغاز شد و بازیکنان در این مدت تجربه خوبی به ویژه در جام کورناکیا ایتالیا کسب کردند. برخی از ملی‌پوشان تجربه جهانی نداشتند اما با حضور در ایتالیا استرس آن‌ها کم شده است و آمادگی کاملی از نظر ذهنی و روحی دارند.

,

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به اینکه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نخستین تجربه برون مرزی او نیست، گفت: در سال 1397 با تیم نوجوانان تجربه مسابقات برون مرزی را داشته‌ام. در این مسابقات هم برای تیم‌های تایلند و قزاقستان خیلی برنامه‌ریزی کردیم و امیدوارم از پس این تیم‌ها برآییم.

,

زهره حقی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: اردوی آمادگی تیم از اسفند 1400 آغاز شد و ملی‌پوشان 6 ماه در اردو بودند و بازیکنان به آمادگی لازم رسیدند.

,

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: روز جمعه دهم تیرماه نیز به قزاقستان اعزام می‌شویم و امیدوارم نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم.

,

وی ادامه داد: در فروردین 1401 به جام کورناکیا ایتالیا اعزام شدیم و بازیکنان را در این رقابت‌های تدارکاتی تجارب خوبی به دست آوردند. سطح این مسابقات بسیار خوب و تیم نیز نتایج قابل قبولی کسب کرد.

,

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از 13 تا 20 تیرماه با حضور 9 تیم به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران جمعه دهم تیرماه راهی قزاقستان خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه