اخبار داغ

عامل شهادت مأمور هنگ مرزی سراوان دستگیر شد

عامل شهادت مأمور هنگ مرزی سراوان دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل شهادت سرگرد "رسول طالبی " از ماموران هنگ مرزی "سراوان" پس از ۵ سال فرار در خاش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "احمد طاهری" در گفت و گو با عصرهامون، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ سوم دی ماه سال 96 در پی شهادت مظلومانه سرگرد "رسول طالبی" از مأموران جان برکف هنگ مرزی شهرستان سراوان، طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که منجر به کشف مقادیری مواد افیونی و هلاکت دو نفر از اشرار مسلح شد، مراتب شناسایی و دستگیری دیگر متهمان متواری و عوامل اصلی دخیل در شهادت این مأمور جان برکف مرزبانی، به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی پلیس یکی از متهمان اصلی دخیل در شهادت سرگرد طالبی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود به سرنخ هایی از زندگی مخفیانه متهم مذکور در شهرستان خاش دست یافتند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خاش و پس از 8 ماه رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای آن شهرستان شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد. 

سردار طاهری بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور فراری یک قبضه سلاح کلاشینکف با چهار تیغه خشاب و 25 فشنگ جنگی کشف شد. 

وی با اشاره اعتراف شرور دستگیر شده  به شهادت این مأمور جان برکف مرزبانی استان و معرفی او به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد. 

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه