اخبار داغ

زخمی که کهنه شد؛

حسرت طالقان با ۷۸ روستا برای ساخت بیمارستان ۱۱ ساله شد/ آذر ۱۴۰۱؛ آخرین وعده مسئولین به ۶۰ هزار نفر

حسرت طالقان با ۷۸ روستا برای ساخت بیمارستان ۱۱ ساله شد/ آذر ۱۴۰۱؛ آخرین وعده مسئولین به ۶۰ هزار نفر
این روزها مردم طالقان برای درمان بیماری اسیر رفت و آمد به کرج و تهران شده و هزینه های گزافی را برای رسیدگی به سلامتشان متحمل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، شهرستان طالقان با جمعیت شناور ۶۰ هزار نفری که یک شهر و ۷۸ روستا را در دل خود جای داده، فاقد بیمارستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک شهروند طالقانی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ این شهرستان یک درمانگاه برای بیماران سرپایی دارد و بیماران خاص از ارائه خدمات محرومند.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ مردم طالقان برای درمان بیماری اسیر رفت و آمد به کرج و تهران شده و هزینه های گزافی را برای رسیدگی به سلامتشان متحمل می شوند.
,
 
,
خوشبختانه چند ماهی است که عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی طالقان که قرار است با مشارکت بنیاد مسکن احداث شود آغاز شده است.
,
 
,
پیمانکار و کارگران پروژه مذکور ۲۴ ساعت شبانه روز را تلاش می کنند تا تنها بیمارستان طالقان افتتاح و مرهم دردهای مردم بیمار این شهرستان باشد.
,
 
,
صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ کلنگ بیمارستان طالقان سال ۹۰ به زمین خورده و تا ۶ ماه قبل فعال نبود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تلاش خود را برای فعال شدن مجموعه مذکور به کار گرفته ایم، افزود: ساختمان بیمارستان ۴ طبقه و هر طبقه ۱۰۵۰ متر است.
,
 
,
, ,
 
,
صیادی اظهار داشت: ۵ بخش تخصصی پزشکی در بیمارستان تهران مشغول به کار می شوند تا خدمات سطح دو را به مردم شریف طالقان ارائه دهند.
,
 
,
و اما چندی پیش نیکزاد رئیس بنیاد مسکن و حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز هم از روند احداث بیمارستان طالقان بازدید ویژه ای را به عمل آوردند.
,
 
,
به گفته نیکزاد مسئولیت ساخت بیمارستان طالقان بر عهده بنیاد مسکن کشور بوده و خوشبختانه روند اجرایی پروژه در شرایط مطلوبی به سر می برد.
,
 
,
علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز هم در گفتگو با خبرنگار تیتریک، اعلام کرد؛ مقرر شد تا پیش از آذر ۱۴۰۱ ساختمان بیمارستان احداث شود.
,
 
,
با توجه به شرایط آب و هوایی و کوهستانی طالقان، تعدد و پراکندگی روستاها و فاصله ۵۰ کیلومتری تا اولین بیمارستان، درمان اولویت مردم است.
,
 
,
امیدواریم با وعده داده شده از سوی مسئولین در آینده ای نزدیک شاهد بهره مندی و افتتاح بیمارستان طالقان برای ارائه خدمت به مردم باشیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه