اخبار داغ

معرفی ظرفیت‌های گرشگری ایران در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲

معرفی ظرفیت‌های گرشگری ایران در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲
معاون گردشگری در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ کره جنوبی ضمن ملاقات با مقامات دولتی و خصوصی ۱۲ کشور، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در ابعاد و محصولات مختلف از جمله اکوتوریسم، طبیعت‌گردی، گردشگری روستایی، سلامت و خوراک پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر شالبافیان با حضور در محل نمایشگاه بین‌المللی کوتفا (KOTFA) که در تاریخ 2 الی 5 تیرماه جاری در شهر سئول کره‌جنوبی برگزار شد، نحوه حضور و مشارکت کشورهای فعال در این بازار جهانی و اقدامات به‌روز در مسیر توسعه گردشگری در سطوح بین‌الملل را مورد بررسی قرار داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با توجه به اینکه رویکرد رویداد مذکور در قالب B2B و B2C تعریف شده است، معاون گردشگری ضمن بهره‌مندی از فرصت ملاقات با وزرای گردشگری و بخش خصوصی فعال بازارهای هدف کشور، موضوعات مختلف از جمله تسهیل ورود گردشگران به ایران، برقراری ارتباط میان فعالین بخش خصوصی دو کشور و نیز برقراری زمینه آگاهی و آشنایی با ظرفیت‌‎های گردشگری کشور را فراهم آورد. 
,
 
,
بازدید از غرفه‌های مربوط به موضوعاتی از جمله فروش محصولات گردشگری، تبلیغات، بازاریابی، متاورس، اقدامات فرهنگی و محتواسازی در حوزه گردشگری از جمله محورهای مورد توجه معاون گردشگری در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کوتفا (KOTFA) بوده است. 
,
 
,
گفتنی است با توجه به حضور بیش از 50 کشور در سطح جهان و انجام بیش از 100 هزار بازدید از این رویداد، دستاوردهای معاون گردشگری در آگاهی از جدیدترین اقدامات و رویکرد مدیریت جهانی گردشگری قابل توجه بوده است. 
,
 
,
, ,
 
,
همچنین شالبافیان در ارزیابی سفر خود به کشور کره‌جنوبی که با هدف شرکت در اجلاس جهانی گردشگری 2022 و نیز بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کوتفا (KOTFA)، دیدار با وزرا و فعالین بخش خصوصی 12 کشور از جمله پاکستان، مالزی، اندونزی و سایر کشورهای هدف را به عنوان دستاوردهای قابل توجه حضور در این رویداد در راستای توسعه روابط بین‌الملل گردشگری عنوان کرد. 
,
 
,
گفت‌وگو پیرامون موضوعاتی از جمله نحوه اخذ ویزا جهت ورود به جمهوری اسلامی ایران و نیز معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور در ابعاد و محصولات مختلف از جمله اکوتوریسم، طبیعت‌گردی، گردشگری روستایی، سلامت و خوراک از محورهای اصلی دیدارهای مورد اشاره بوده است. 
,
 
,
همچنین تشریح شرایط عمومی گردشگران در ایران، تنوع تأسیسات گردشگری، اقدامات مربوط به تبلیغات و معرفی ایران در بازارهای هدف نیز از جمله سایر مباحث مطرح شده در دیدارهای مذکور بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه