اخبار داغ

جلوگیری از حضور خبرنگاران یاسوج به جلسه شورای برنامه‌ریزی؛

سانسور خبرنگاران از برگشت اعتبارات جلوگیری نمی‌کند

سانسور خبرنگاران از برگشت اعتبارات جلوگیری نمی‌کند
انتقاد گسترده رسانه‌های محلی کهگیلویه‌وبویراحمد در عدم جذب اعتبارات باعث شد تا مسئولان با سانسور رسانه‌ها از ورودشان به شورای برنامه‌ریزی جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس از وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه انعکاس مشکلات و بیان دغدغه‎های مردم است اما اخیرا در اقدامی نچندان جالب فعالان خبری از ورود به مهمترن نشست استان یعنی شورای برنامه ریزی محروم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بعد از انتشار و انتقاد گسترده رسانه های خبری کهگیلویه و بویراحمد از برگشت خوردن اعتبارات استان مسئولان تصمیم گرفتند تا از ورود خبرنگاران به نشست های شورای برنامه ریزی استان جلوگیری کنند.

,

عصر امروز نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود تا آخرین وضعیت برگشت اعتبارات محرومترین استان کشور از نگاه دیدبانان نظام و زبان گویای مردم پنهان بماند و مشخص نباشد توسعه استان به چه سمتی پیش خواهد رفت.

,

در موقعیتی که خبرنگاران بدون برخورداری از امنیت شغلی مناسب و با وجود نگرانی از وضعیت معیشتی خود، برای اعتلای فکر و فرهنگ جامعه ایثارگری می‌کنند مسئولان با سانسور خبرنگاران بدون شک تهدیدی برای توسعه استان هستند چرا که نقد خبرنگاران به مسئولان و استان خیر می رساند و باعث تحرک و توسعه می شود.

,

پیشتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: از ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبارات نقد تملک دارایی های سرمایه ای مربوط به ۹ دستگاه اجرایی استان، ۴۳۳ میلیارد تومان جذب شده و ۴۲۶ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان هنوز جذب نشده در حالی که یک ماه تا پایان سال مالی باقی مانده است.

,

شهابی نسب اظهار کرد: همچنین از مجموع ۷۰۶ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه استان که با ۸۲ دستگاه استان موافقت‌نامه مبادله شده تاکنون ۴۳۴ میلیارد تومان از این میزان جذب شده و ۲۷۱ میلیارد تومان جذب نشده است و در صورت جذب نشدن از سوی دستگاه‌های متولی، احتمال برگشت وجود دارد.

,

شکی نیست که با سانسور خبرنگاران و عدم آگاهی مردم نمی توان از برگشت این اعتبارات جلو گیری کرد و مدیران باید طوری برنامه ریزی کنند تا اعتبارات به خزانه برگشت نخورند و اگر این اتفاق رخ داد نشان از ضعف یک مدیر و اجحاف در حق کهگیلویه و بویراحمد محروم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه