اخبار داغ

طی سه ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۲۴۰۰ حادثه دیده در خراسان جنوبی

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۲۴۰۰ حادثه دیده در خراسان جنوبی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدارسانی به دو هزار و ۴۸۱ حادثه دیده از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا رضایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۳۳ مورد حادثه در سطح استان رخ داده است، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر استان در این حوادث به دو هزار و ۴۸۱ حادثه دیده خدمات مختلف امدادی ارائه کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان اینکه از مجموع حوادث رخ داده در این مدت ۲۵۵ مورد با بیشترین آمار، مربوط به حوادث جاده ای بوده است، افزود: همچنین از مجموع حوادث ۳۶ مورد شهری، ۱۰ مورد کوهستانی، هفت مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۳ مورد حضوری و ۱۲ مورد، دیگر حوادث را شامل می شود.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ماموریت های امدادی طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است، گفت: سال گذشته در این مدت پوشش امدادی ۲۶۷ مورد حادثه توسط هلال احمر در سطح استان ثبت شده است.

,

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر در این حوادث به دو هزار و ۴۸۱ نفر حادثه دیده خدمات امدادی ارائه کرده اند، عنوان کرد: از این تعداد ۷۹۲ نفر مصدوم، بطور سرپایی درمان و یا با همکاری اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

,

رضایی با بیان اینکه یک هزار و ۳۹۵ نیروی عملیاتی در قالب ۵۵۸ تیم در این حوادث مشارکت داشته اند، اظهار داشت: ۶۵۵ خودروی امدادی نیز در این ماموریت ها به محل حوادث اعزام شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه عملیات فنی رهاسازی برای ۶۳ حادثه دیده انجام شده است، ادامه داد: بیشترین حوادث رخ داده به ترتیب مربوط به شهرستان های قاین با ۵۷ مورد، بیرجند ۵۰ مورد و طبس ۴۲ مورد بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه