اخبار داغ

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد؛

۳۶ بقعه خراسان جنوبی میزبان طرح تابستانی نشاط معنوی

۳۶ بقعه خراسان جنوبی میزبان طرح تابستانی نشاط معنوی
حجت‌الاسلام رحیمی گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت ۳۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام حسین رحیمی امروز در گفتگو با خبرنگاران به اجرای طرح نشاط معنوی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت غنی سازی اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: طرح «نشاط معنوی» از ابتدای تیر تا ۶ مرداد ماه در ۳۶ بقعه متبرکه استان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه در این طرح ۲۴ مبلغ بومی و غیربومی همکاری دارند، افزود: در این طرح کلاس هایی از جمله معارفی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، احکام و مهارت افزایی در زمینه های مختلف از جمله کنترل خشم و حل موثر و مدیریت زندگی و آموزش های فنی و هنری و مهارتی و نقاشی عروسک بافی و خوشنویسی و آموزش کامپیوتر سرود و تواشیح و غیره اجرا می شود.

,

وی بیان کرد: مخاطبان این برنامه اوقات فراغت گروه سنی ۸ تا ۱۸ سال هستند که از مهمترین اهداف این طرح ترویج معارف اسلامی با استفاده از ظرفیت اوقات فراغت، استفاده از ابزارهای جذاب برای ارتباط گیری موثر و زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان برای فعالیت های فرهنگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه