اخبار داغ

نماینده مردم شریف شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس:

بیمارستان ۳۲ تختخوابی نهبندان تا ۹۶ تخت ارتقا می یابد

بیمارستان ۳۲ تختخوابی نهبندان تا ۹۶ تخت ارتقا می یابد
نخعی گفت: با پیگیری های زیاد ماده ۲۳ توسعه بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ تخت اخذ شد و در بودجه عددی برای آن گذاشته شد، شروع عملیات اجرایی توسعه بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ که الان شاهد آغاز آن هستیم یکی از اقدامات بسیار خوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مصطفی نخعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه افتتاح اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان اظهار داشت: خدارا شاکریم روز بسیارخوبی برای بهداشت درمان نهبندان سربیشه بود و در برنامه های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت شاهد توسعه بهداشت درمان در این شهرستان خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان اینکه در شهرستان نهبندان پروژه های بسیار مهمی کلید خورده است که تنها در یک پروژه شاهد افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان و همچنین آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان در این شهرستان باشیم، افزود: توسعه تکمیل کلینیک پزشکان متخصص، پانسیون پزشکان و مرکز درمانی بسیارخوب برای شوسف عملیات اجرایی آن آغاز شد و تکمیل این پروژه های حوزه بهداشت درمان نهبندان را متحول خواهد کرد.

,

نماینده مردم شریف شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به مجموع استان شاخص درمانی نهبندان ضعیف تر بود که با اتفافات خوبی که رخ داد پروژه هایی که دغدغه ما بود کمک شد تا اهداف ما در راستای نزدیک شدن به وضعیت بهداشتی درمانی بهتر رقم بخورد.

,

نخعی بیان کرد: در اولین جلسه شورای اداری در نهبندان صحبتی مطرح و اعلام کردم که متاسفانه بهداشت درمان ما در نهبندان خود بیمار است و برای این صحبت دلیل داشتم ۶۰ هزار نفر جمعیت با ۲۵ هزارکیلومتر مربع که دارد با استانداردهای امروز بیمارستان ۳۲ تخت خوابی اسمش بیمارستان نیست با فضای نامناسب که اصلا در شان مردم نیست.

,

وی با بیان اینکه همان طور که میدانید در شاخص توسعه، بهداشت درمان اولویت دارد افزود: با تلاشهایی که انجام شد اورژانس بیمارستان به بهره برداری رسید پروژه ای که در سالیان گذشته همزمان با برخی از شهرستانهای استان آغاز شد درحالی که ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود.

,

نماینده مردم شریف شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس ادامه داد: اورژانس بیمارستان در نهبندان آنقدر با اهمیت بود که به عبارتی اولویت در استان بوده است اما رها شده بود اورژانسی که از برخی شهرستانهای دیگر استان بعد از آن آغاز به کار کرده بودند درحالی که مابقی اورژانس بیمارستانهای استان در حال افتتاح بود و با این اتفاق مردم ما بی بهره بودند.

,

نخعی عنوان کرد: طولانی شدن روند ساخت طرح توسعه اورژانس بیمارستان نهبندان برایم درد آور بود چرا که بهداشت و درمان مهم ترین اولویت نهبندان است پیرو همین امر در اولین نشست که مجلس به طور رسمی آغاز به کار نکرده بود جلسه رسمی و دیداری با مسئولان وزارت بهداشت داشتم تا این موضوع را پیگیر باشم که انصافا توجه وزارت بهداشت شامل نهبندان شد.

,

وی با بیان اینکه کارشکنی هایی در استان می شد که جای تاسف دارد، گفت: کمکی که وزارت بهداشت داشت باعث شد اعتبارات خوبی برای تکمیل اورژانس بیمارستان نهبندان باشد، باید از تلاشهای شبانه روزی مدیران پرسنل شبکه بهداشت درمان نهبندان تشکر کرد، کار عمرانی کردن در نهبندان به دلیل کمبودهایی که دارد کار بسیار سختی است اما پای کار شبانه روزی بودند تا به نتیجه رسید.

,

نماینده مردم شهرستانهای نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تلاشهایی که انجام شد آی سی یو بیمارستان نهبندان راه افتاد که با راه اندازی آن این فضا در شأن مردم است تا مردم ولایت مدار همیشه در صحنه ما از خدمات ان استفاده کنند، مردمانی که همیشه بالاترین درصد مشارکت در انتخابات در نهبندان بوده است خدا را شاکریم در شأن مردم این مرکز راه اندازی شد .

,

نخعی افزود: اما توسعه بیمارستان نهبندان موضوعی بسیار مهم و حیاتی است چرا که مرکز ۳۲ تخت خوابی که در این شهرستان وجود داشت در شأن مردم نبود و از همان ابتدایی که به عنوان نماینده و خادم مردم انتخاب شدم به دنبال افزایش تختهای بیمارستانی در این بیمارستان بودم.

,

وی ادامه داد: با پیگیری های زیاد ماده ۲۳ توسعه بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ تخت اخذ شد و در بودجه عددی برای آن گذاشته شد، شروع عملیات اجرایی توسعه بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ که الان شاهد آغاز آن هستیم یکی از اقدامات بسیار خوب است.

,

نماینده مردم شریف شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آشیانه برای اورژانس هوایی در نهبندان گفت: آشیانه بالگرد اورژانس هوایی از پروژه های اولویت دار نهبندان است که در خراسان جنوبی که سومین استان پهناور ایران است با وجود کریدورهای مختلف حوادث مختلف، پراکندگی وسعت زیاد دارد اما تنها بیرجند و طبس اورژانس هوایی دارد که مناسب ما نبود و گرفتاریهای زیادی داریم. دیداری با ریاست سازمان اورژانس وقت داشتیم این هم به مرحله خوب رسید.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکرم که توانستم در این مدت زمان دوسال قدمی کوچک برای حل مشکلات مردم شریف حوزه انتخابیه بردارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه