اخبار داغ

اسماعیلی مطرح کرد؛

ارتقای کیفی وکمی برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ضروری است

ارتقای کیفی وکمی برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ضروری است
وزیر فرهنگ در هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور بر ضرورت ارتقای سطح کمی و کیفی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با پیش دستور گزارش فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت با تاکید بر بنیاد امام رضا (ع) در محل این‌وزارتخانه برگزار شد، گفت: اقدامات اخیر بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برای برپایی باشکوه جشنواره امام رضا (ع) که چندی پیش آئین پایانی نوزدهمین دوره آن در مشهد مقدس برگزار شد، قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این بنیاد با برپایی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اتفاق عظیمی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مباحث دینی رقم زده است.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در عین حال تصریح کرد: مشارکت بیش از یک میلیون نفر در بخش کتاب این جشنواره یکی از مصادیق اعتلای این رویداد به شمار می‌آید.

,

اسماعیلی ادامه داد: کانون محبت امام رضا (ع) محور وفاق، همبستگی و همدلی اقشار مختلف از سراسر کشور است. باید به این موضوع با محوریت همبستگی به عنوان یک نعمت بزرگ الهی بنگریم تا بتوانیم با هم‌افزاییِ ظرفیت نهادهای مختلف و تشکل‌های مردمی به ارتقای سطح کیفی و کمی رویدادهایی مانند جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) کمک کنیم.

,

بررسی عملکرد اجرایی و فرآیند برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در پیش دستور کار هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت.

,

در این جلسه که با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، ضمن تشریح مجموعه اقدامات و فعالیت‌های نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، برخی از اعضا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

,

در بخشی از این جلسه با حضور وزیر فرهنگ از تعدادی از کتاب‌های جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه