اخبار داغ

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران خبر داد؛

شاید برخی از سامانه‌های شهرداری را به مدار باز نگردانیم/ حق و حقوق هیچکدام از شهروندان تضییع نشده است

شاید برخی از سامانه‌های شهرداری را به مدار باز نگردانیم/ حق و حقوق هیچکدام از شهروندان تضییع نشده است
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران گفت: تمامی سامانه‌های اصلی شهر به وضعیت مطلوب بازگشته اند اما شاید برخی از این سامانه‌ها را بخواهیم تجمیع کنیم و به مدار بازنگردانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی محضرنیا مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران با اشاره به بازگشت سامانه‌های شهرداری تهران به مدار گفت: در حال حاضر تمامی سامانه‌های اصلی شهر به وضعیت مطلوب بازگشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره سامانه‌های کوچک شهرداری تهران اظهار کرد: سامانه‌های کوچک شهرداری بسیار زیاد بودند و بر اساس مصوبه شورای شهر ما نباید این تعداد سامانه‌ داشته باشیم و بر همین اساس شاید برخی را از این سامانه‌ها را بخواهیم تجمیع کنیم و نخواهیم که تمامی سامانه‌ها را به مدار بازگردانیم.
,
 
,
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران تصریح کرد: ما از تمامی شهروندان عذرخواهی می‌کنیم و وظیفه جبران داریم این تضمین را می‌دهیم که حق و حقوق هیچکدام از شهروندان تضییع نشده است اما اگر یک درصد هم رخ داده باشد تضمین می‌دهم از که از تمامی حقوق مردم حفاظت کنیم.
,
, ,
در این رابطه خبرگزاری دانا با انتشار مطلبی در شامگاه دوشنبه 6 تیرماه، با تیتر «چرا سامانه‌های «تهران من» و «شفافیت» همچنان خارج از دسترس‌اند؟/ ضرورت پاسخگویی شهرداری تهران به افکار عمومی»  از تداوم اختلال سامانه هایی که تحت نظر شهرداری تهران فعالیت می کنند گزارش داد.
, در این رابطه خبرگزاری دانا با انتشار مطلبی در شامگاه دوشنبه 6 تیرماه، با تیتر , در این رابطه خبرگزاری دانا با انتشار مطلبی در , شامگاه دوشنبه 6 تیرماه، با , تیتر , «چرا سامانه‌های «تهران من» و «شفافیت» همچنان خارج از دسترس‌اند؟/ ضرورت پاسخگویی شهرداری تهران به افکار عمومی», «چرا سامانه‌های «تهران من» و «شفافیت» همچنان خارج از دسترس‌اند؟/ ضرورت پاسخگویی شهرداری تهران به افکار عمومی», «چرا سامانه‌های «تهران من» و «شفافیت» همچنان خارج از دسترس‌اند؟/ ضرورت پاسخگویی شهرداری تهران به افکار عمومی», , , ,  از تداوم اختلال سامانه هایی که تحت نظر شهرداری تهران فعالیت می کنند گزارش داد., از تداوم اختلال سامانه هایی که تحت نظر شهرداری تهران فعالیت می کنند گزارش داد.,
 
,
دانا در این گزارش مشخصا از ورود قاطبه کاربران به سامانه های «تهران من» و «شفافیت» خبر داد. این در حالیست که متولیان مدیریت شهر پیش از این از رفع اختلال و بازگشت سامانه های زبر مجموعه سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از جمله دو سامانه مورد اشاره خبر داد که در روز 12 خرداد ماه هک شد.
,
 
,
به گفته مهدی چمران هک کردن سامانه شهرداری کار موساد بوده است که این مقام مسئول چند روز پس از تایید این اقدام از سوی صهیونیست ها خبر داد که از تمام اطلاعات موجود در سامانه های مورد نظر بک آپ کرفته شده است.

با این حال شایسته است شهرداری تهران با تشریح تمام جزئیات و نام بردن از سامانه های کوچکی که نصمیم بر تجمیع آنها گرفته شده است، رفع ابهام کرده و بهانه ای برای موج سواری رسانه های بیگانه و ایجاد حساسیت در بین مردم و افردای که در این سامانه ها به هر نحوی ار انحاء ذینفع هستند، باقی نگذارد.
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه