اخبار داغ

استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب تبلیغاتی دشمنان است

افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب تبلیغاتی دشمنان است
حجت الاسلام رحیم زنگنه گفت: افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب جوانان با حربه‌های تبلیغاتی دشمنان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رحیم زنگنه در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور بخشی از جنایات بیشمار آمریکای جنایتکار در حق بشریت است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در اسلام حقوق بشر برای همه انسان‌ها در نظر گرفته می‌شود و کرامت انسانی فارغ از رنگ، نژاد و قبیله و زبان و لهجه به رسمیت شناخته می شود، اما غربی ها در اجرای حقوق بشر کرامت انسانی را بر اساس نژاد و منافع غرب در نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر بوده و جنایت های آن علیه ملت ایران متعدد بوده، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در ایران از سوی آمریکای جنایتکار و یا ایادی آن ترور شده اند که بسیاری از آنها زنان و کودکان بوده اند لذا با این همه جنایت، ظلم، طغیان و خیانت حق ندارد از حقوق بشر حرف بزند.

حجت الاسلام زنگنه تصریح کرد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران و بشریت سبب افشای چهره‌ی آمریکای واقعی و تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

وی  افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب جوانان با حربه‌های تبلیغاتی دشمنان اسلام دانست و گفت: آگاه‌سازی مردم در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه