اخبار داغ

مجمع سالیانه فدراسیون بوکس برگزار شد

ارائه گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس/ ثوری: قرار نیست که هرکسی صدای خود را بلند کند به همه خواسته‌های خود برسد/ پولادگر: فعالیت بوکس بانوان قابل بررسی است

ارائه گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس/ ثوری: قرار نیست که هرکسی صدای خود را بلند کند به همه خواسته‌های خود برسد/ پولادگر: فعالیت بوکس بانوان قابل بررسی است
مجمع سالیانه فدراسیون بوکس به ریاست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مجمع سالیانه فدراسیون ظهر امروز (سه‌شنبه – هفتم تیرماه) با حضور سیدمحمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر فضل‌الله باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک، حسین ثوری رییس و حمید قبایی‌زاده مشاور ارشد رییس و مدیر اجرایی فدراسیون بوکس، روسای هیات‌های استانی و سایر اعضاء مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

*ثوری: قرار نیست که هرکسی صدای خود را بلند کند به همه خواسته‌های خود برسد

, *ثوری: قرار نیست که هرکسی صدای خود را بلند کند به همه خواسته‌های خود برسد,

در ابتدا پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، حسین ثوری رییس فدراسیون به ارایه گزارش عملکرد پرداخت و گفت: سال 1400 را پشت سر گذاشتیم و همه شما می‌دانید که سال گذشته چه رویکردی داشتیم، با چه مصائب و سختی‌هایی رو به رو بودیم و چه دستاوردها و فرصت‌هایی را فراهم کردیم. در چهار سال گذشته موضوعات مهمی را پشت سر گذاشتیم که بدترین آن ویروس منحوس کرونا بود که باعث شد چند سال از هم دور باشیم و مجامعی که برگزار شد به صورت آنلاین بود، اما خدا را شاکریم که به پاس همت تلاشگران کادردرمان اکنون کنار یکدیگر جمع شده‌ایم.

,

وی در ادامه افزود: علاوه بر شیوع بیماری کرونا، بحث اقتصادی هم ما را بسیار اذیت کرد اما با کمک همه شما عزیزان توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم، به شکلی که امروز با افتخار اعلام می‌کنیم کار باقی مانده‌ای در خصوص تیم‌های ملی، اردوها، اعزام‌ها، مسابقات کشوری، برپایی اردوها در استان‌ها وجود ندارد. توانستیم علاوه بر بودجه‌های تخصیص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، اعتباراتی هم در راستای کمک به ملی‌پوشان، اعزام و ... جذب کنیم.

,

ثوری تصریح کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم به نوعی یکی از موفق‌ترین سال‌های بوکس تلقی می‌شود و توانستیم رکوردهای تاریخی را به ثبت برسانیم. رکوردی که سال‌های سال منتظرش بودیم. کسب اولین مدال جهانی، کسب اولین مدال‌های طلای نوجوانان، 19 مدال خوشرنگی آسیایی و جهانی نصیب ما شد؛ برای اولین بار تیم نیروهای مسلح ما راه اندازی شد، به مسابقات سیزم اعزام شدیم و مدال کسب کردیم.

,

رییس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: گرفتار یک سری مشکلات عدیده هستیم اما هنر ما این است که با مشکلات بتوانیم افتخارات بزرگ را کسب کنیم و کار را روی زمین نگذاریم. با توجه به اینکه شرایط برگزاری رقابت‌های بوکس متفاوت است، هر مسابقه رسمی این رشته بین 10 تا 15 روز طول می‌کشد و قطعا هزینه حضور در این رویدادها بسیار سنگین است که از این حیث خیلی در سختی قرار می‌گیریم. با این تفاسیر توانستیم با کمک همه همراهان بوکس از پس این مشکلات بربیاییم اما به هر حال این شرایط هم موقتی است.

,

وی تاکید کرد: سال 1400 موفق‌ترین سال را سپری کردیم اما کمترین توجه به موفقیت‌ها شد که در دو بخش است؛ بخشی شامل کسانی می‌شد که خود را صاحب بوکس می‌دانستند و حاشیه سازی کردند و بخشی دیگر به نوع نگاه مسئولین عزیز ورزش باز‌می‌گردد. از اقدام شرکت توسعه در واگذاری خانه بوکس ورزشگاه آزادی انجام داد گله‌مند هستم چراکه باعث آزردگی جامعه آرام و محجوب بوکس کشور شد. خواهش می‌کنم در این خصوص تدبیری اندیشیده شود. قرار نیست که هرکسی صدای خود را بلند کند به همه خواسته‌های خود برسد؛ محجوبیت ما نباید باعث شود حقی از ما ضایع شود. بوکس تنها فدراسیون المپیکی کشور است که فاقد مکانی ثابت و مناسب برای برگزاری اردوهای خود هستیم.

,

ثوری اینطور ادامه داد: اکنون ما برای برگزاری اردویی 30 نفره که در آن بتوانیم دو تیم را همزمان اسکان دهیم دچار مشکل هستیم، از شما خواهش می‌کنم به این مشکل اصلی بوکس بپردازید، چ که با حل این معضل، می‌توانیم موارد دیگر را نیز حل کنیم. با حل این موضوع کسب مدال المپیک و مدال‌های بیشتر جهانی دور از دسترس نیست. از معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم شرایط فعالیت بوکس بانوان با توجه به اینکه موازین اسلامی را نیز می‌توان در آن رعایت کرد، فراهم شود. انشالله با جلساتی که با هم داریم به آسیب‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها را با هم بسنجیم و آن چیزی که به خیر و صلاح بوکس و ورزش کشور است، انجام دهیم.

,

 

,

*ارائه گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس

, *ارائه گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس,

سپس حسابرس، خزانه دار و بازرس نیز گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه دادند.

,

همچنین در این مجمع امیر صارمی، بابک بردبار، امیر مدرسی، امیرحسین اخوان و عیسی گل محمدی به صحبت پرداختند و در خصوص باز پس‌گیری خانه بوکس و توجه بیشتر در بحث تخصیص اعتبارات تاکید کردند.

,

 

,

*پولادگر: فعالیت بوکس بانوان قابل بررسی است

, *پولادگر: فعالیت بوکس بانوان قابل بررسی است,

سپس محمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به درخواست‌های اعضای مجمع گفت: فعالیت بوکس بانوان قابل بررسی است و انشاالله بتوانیم مجوز آن را دریافت کنیم تا فعالیت بانوان در این بخش آغاز شود. در خصوص مالیات نیز مباحثی مطرح شد که شامل همه فدراسیون‌ها می‌شود ک از سال 1392 باید طبق قانون مالیات پراخت می‌شد که الان تجمیع شده و باعث فشار به فدراسیون‌ها شده است اما در تلاش هستیم این موضوع را نیز حل کنیم.

,

وی افزود: نگاه مثبتی به رشته بوکس وجود دارد. بوکس بعد از انقلاب فعالیتش متوقف شد و از سال 1368 با تلاش حاج احمد ناطق نوری این رشته دوباره فعالیت خود را آز سر گرفت. در حال حاضر فدراسیون بوکس مکانی در مجموعه انقلاب دارد که اگر درست از آن استفاده و بهره‌برداری شود، ایجاد درآمد خواهد کرد. انشالله شرایط را مهیا می‌کنیم تا در ورزشگاه آزادی هم محل خوبی داشته باشید. رشته بوکس در حال حاضر اوج گرفته و سال گذشته اتفاقات امیدوار کننده‌ای در آن افتاد و امیدوارم شرایطی مهیا شود تا در المپیک هم افتخارآفرینی کند. پتانسیل و انگیزه بالایی در خانواده این رشته وجود دارد و امیدوارم بتوانند در میادین بزرگ افتخارآفرینی کنند تا بار از روی رشته‌های دیگر نیز برداشته شود.

,

معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: از تمامی شما عزیزان تشکر می‌کنم؛ قطعا موفقیت‌های بدست آمده متعلق به یک یا چند نفر نیست و تلاش شما تاثیرگذار است و شکی در آن نیست. این موفقیت‌ها تنها در سایه همدلی و وفاق بدست می‌آید و اگر اندکی از این موضوع غافل شوید و به دنبال سهم‌خواهی باشید، با شکست مواجه خواهید شد. موفقیت باید همه را به تلاش بیشتر وادارد. لیگ بوکس هم بعد از مدت‌ها راه افتاده که محل مانور بخش خصوصی است و جایی است که می‌توانید سرمایه بخش خصوصی را جذب کنید. حرفه‌ای گری و قهرمانی دو جزو لاینفک هستند و همه می‌دانیم اگر بخواهیم به سمت قهرمانی پیش برویم، ناچار هستیم حرفه‌ای باشیم و سرمایه بخش خصوصی را جذب کنیم. لیگ جای مانور است و از همه توقع دارم باشگاه‌ها را ترغیب کنند در لیگ حضور پیدا کنند. انشاالله با تلاش شما عزیزان و توجه ویژ‌ه‌ای که به این رشته وجود دارد شاهد روزهای باشکوه‌تری برای این رشته باشیم و برای المپیک بتوانید افتخار آفرینی کنید.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه