اخبار داغ

پاسخ نمایندگان مجلس به درخواست همسر شهید رضایی‌نژاد:

نمی‌گذاریم خون شهدای هسته‌ای پایمال شود

نمی‌گذاریم خون شهدای هسته‌ای پایمال شود
مراسم اکران و تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «هِناس» با حضور نمایندگان ملت در ساختمان شیخ فضل‌الله نوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم اکران و تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «هِناس» با حضور نمایندگان ملت در ساختمان شیخ فضل‌الله نوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «هِناس» با حضور شهره پیرانی همسر و آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی «هِناس»، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان در مجلس و جمعی از نمایندگان و خانواده‌هایشان در ساختمان آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

پس از اکران این فیلم، مراسم تجلیل از عوامل با حضور مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی و فاطمه قاسم پور، رئیس فراکسیون زنان مجلس انجام شد.

در ابتدا شهره پیرانی همسر شهید رضایی‌نژاد درباره حس و حال خود پس از تماشای «هِناس» در جمع نمایندگان مجلس گفت: ممنونم که برای دیدن این فیلم وقت گذاشتید و تشریف آوردید. من هفتمین باری است که فیلم را می‌بینم و هربار تحت تاثیر قرار می‌گیرم. شاید تماشای آن برای شما در حد یک فیلم باشد، اما برای من و دخترم خاطرات و واقعیت‌های گذشته را تداعی مى‌کند.

وی افزود: این داستان بر مبنای واقعیت است و نه تنها داریوش بلکه هرکسی که در این حوزه فعالیت می‌کند، در شرایط مشابه داریوش است و خطرات مشابه، آن‌ها و خانواده‌هایشان را تهدید می‌کند.

همسر شهید رضایی‌نژاد اضافه کرد: نه تنها داریوش و شهدای هسته‌ای، بلکه هم‌اکنون نیز افرادی هستند که برای حفاظت از آب، خاک و امنیت این سرزمین با جان خود معامله و جنگ می‌کنند. مدتی قبل ترور شهید صیاد خدایی در نزدیکی مجلس شورای اسلامی  دقیقا به شیوه‌ای که برای ما رخ داد، خاطرات لحظه شهادت رسیدن همسرم را تداعی کرد.  

پیرانی تاکید کرد: من تنها انتظارم از مجلس این است که قوانینی تصویب شود که خون شهدای هسته‌ای پایمال نشود.

در ادامه مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی در سخنانی ضمن تمجید از فیلم «هناس» بیان کرد: نمایندگان برای حراست از خون شهیدان ایستادگی خواهند کرد و نمی‌گذارد آرمان و اهداف آنان پایمال شود.

وی افزود: در دیداری که با رییس مجلس داشتم تاکید ما بر پیگیری با حساسیت موضوعات است و تاکید بسیار به انقلابى بودن مجلس یازدهم شد که پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید انقلابى باشیم و انقلابی عمل کنیم.

آقاتهرانی با تقدیر از سازندگان فیلم «هِناس» تاکید کرد: «هِناس» یکی از فیلم های تاثیر‌گذار و حقیقی در تاریخ سینمای کشورمان است، ساختن چنین فیلم‌هایی در طول تاریخ نمی‌گذارد دستاوردهای هسته‌ای کشور که حاصل خون دانشمندان شهیدی همچون رضایی‌نژاد است به دست فراموشی سپرده شود.

در پایان اکران فیلم «هناس»، رئیس کمیسیون فرهنگی و رئیس فراکسیون زنان مجلس ضمن تجلیل از شهره پیرانی همسر و آرمیتا، دختر شهید‌رضایی نژاد، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفاه تهیه‌کننده این فیلم، از همسر شهید رضایی‌نژاد برای بردباری و ازخود گذشتگی تشکر و قدردانی داشتند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه