اخبار داغ

در اکران «بدون قرار قبلی» مطرح شد؛

خدا به داد سینما و مخاطبانش برسد/ مهمترین مشکل‌مان قیمت بلیت است

خدا به داد سینما و مخاطبانش برسد/ مهمترین مشکل‌مان قیمت بلیت است
اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» شامگاه ۶ تیر در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» شب گذشته ۶ تیرماه با حضور سام درخشانی، گلاره عباسی، امیرمهدی ژوله، محمود بابایی و بهروز شعیبی در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای برنامه بهروز شعیبی ضمن ابراز خوشحالی از استقبال و حضور گسترده مردم در سالن سینما، از سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی به عنوان سینمای سرگروه فیلم «بدون قرار قبلی» قدردانی کرد.

,

این کارگردان در ادامه بیان کرد: ما از همان ابتدای اکران مهمترین مشکل‌مان را که بالا بودن بها بلیت سینماهاست، عنوان کردیم با این حال از تمام سینماداران و کسانی که در عرصه سینما زحمت می کشند، قدردانی می‌کنم چرا که این عزیزان در این ۲ سالی که سینماها درگیر پیک کرونا و تعطیلی بود بسیار سختی کشیده و سالن‌های سینما را حفظ کرده‌اند.

,

کارگردان «بدون قرار قبلی» تاکید کرد: سینما رفتن حق معمول همه ماست و باید این تفریح را در زندگی‌هایمان داشته باشیم. خوشبختانه از هفته گذشته در راستای رفاه حال مردم و مخاطبان سینما، حوزه هنری و موسسه تصویر شهر روزهایی از هفته در سینماهای زیرمجموعه شان، بلیت را به صورت نیم بها و با درصد کم ارائه می‌دهند که در قدم اول بسیار امیدوار کننده است تا بتوانیم سینما و این تفریح را که بخشی از زندگی‌مان است، حفظ کنیم.

,

گلاره عباسی به عنوان مهمان برنامه خطاب به مردمی که در سالن سینما حضور داشتند، گفت: بسیار خوشحالم که توانسته‌ایم بار دیگر در سالن سینما دور هم جمع شویم و در کنار هم فیلم آقای شعیبی را ببینیم. امیدوارم که امسال سال اتفاقات خوب برای سالن‌های سینما باشد و همگی بتوانیم پرشور فیلم‌ها را تماشا کنیم.

,

سام در خشانی در ادامه اظهار کرد: فیلم «بدون قرار قبلی» فیلم شریفی است و از همه شما عزیزان تقاضا دارم که بعد از تماشای این فیلم، در فضای مجازی راجع به آن بحث کنید و تماشای آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه کنید.

,

امیرمهدی ژوله نیز در پایان در سخنانی کوتاه گفت: از حضورم در کنار دوستانم و شما مخاطبان «بدون قرار قبلی» خیلی خوشحالم. خدا به داد ما و سینماها و مخاطبانش برسد چون این وضع، وضع مناسبی برای سینما نیست.

,

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که توسط پخش این موسسه اکران شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه