اخبار داغ

پیشکسوت دفاع مقدس:

مظلومیت شهید بهشتی سنگین‌تر از شهادتش بود/ لزوم به موقع جهاد تبیین

مظلومیت شهید بهشتی سنگین‌تر از شهادتش بود/ لزوم به موقع جهاد تبیین
سردار احمدی با تأکید بر ضرورت به موقع جهاد تبیین حقوق بشر آمریکایی، گفت: امام خمینی (ره) مظلومیت شهید بهشتی را مصیبتی سنگین‌تر از شهادتشان دانسته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار غلامرضا احمدی امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که دشمن در جبهه مقاومت تدارک دیده بود اگر محقق می شد تاریخی برای ملت ما رقم می زدند که آن چیزی که در عراق و سوریه گذشت، فراموش می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

فرمانده پیشین سپاه امام علی بن ابیطالب‌ (ع) قم و سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه در هر فرصتی باید به رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران تعظیم کنیم، گفت: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ششم تا دوازدهم تیرماه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و باید از این فرصت در تبیین ابعاد مختلف جنایات آمریکا بر علیه ایران اسلامی استفاده کرد.

,

وی ادامه داد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی یادآور حوادثی از جمله سوءقصد به جان رهبر معظم انقلاب، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار امام و امت، بمباران شیمیایی سردشت، ترور محمد کچویی رئیس زندان اوین، به شهادت رسیدن آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناوآمریکایی است و باید ابعاد مختلف این جنایات برای جامعه و به ویژه جوانان بازگو شود.

,

سردار احمدی با تأکید بر اینکه امروز در مسئله جهاد تبیین، واجب عینی صادر شده است، بیان کرد: کسانی که رسالت جهاد تبیین بر دوش آنهاست اگر به موقع عمل نکنند جای حق و باطل، شهید و جلاد و امام حسین(ع) و یزد را با هم عوض می کنند.

,

پیشکسوت دفاع مقدس تأکید کرد: امام خمینی (ره) مظلومیت شهید بهشتی را مصیبتی سنگین‌تر از شهادتشان دانسته‌اند.

,

وی با بیان شکست آمریکا علی رغم همه توطئه ها و هزینه هایی که برای براندازی نظام اسلامی کرده است، افزود: ریشه قوی شجره طیبه انقلاب اسلامی در منطقه و نقاط جهان است.

,

سردار احمدی گفت: پرونده حقوق بشر آمریکایی ریشه در ۴۳ سال جنایت بر علیه نظام اسلامی دارد، آنهایی که می خواستند ۶ ماهه انقلاب اسلامی را نابود کنند به فرموده مقام معظم رهبری مدتها از آن حرف گذشته و جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر اقتدارش افزوده می‌شود.

,

فرمانده پیشین سپاه امام علی بن ابیطالب‌ (ع) قم ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، غیرت دینی عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف ملت ایران بوده است و غیرت دینی می‌تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

,

وی در پایان افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب و خون شهدایی همچون شهید سلیمانی اقتدار جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است و دشمن از این مسئله واهمه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه