اخبار داغ

در پایان معاملات امروز؛

بورس ۱۰ هزار واحد صعودی شد / بازگشت نسبی اعتماد به بازار سرمایه

بورس ۱۰ هزار واحد صعودی شد / بازگشت نسبی اعتماد به بازار سرمایه
امروز سه‌شنبه هفتم تیرماه در انتهای معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد صعود کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز بر خلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس توانست تا ساعات پایانی و در روند خرید و فروش، بیش از ۱۰ هزار و احد افزایش یابد تا جایی که شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحد افزایش در پله یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص کل با معیار هم وزن نیز امروز روندی صعودی داشت و با ۳ هزار و ۷۹۷ واحد افزایش در رقم  ۴۲۱ هزار و ۹۲ واحد قرار گرفت.

,

امروز در بازار بورس و در جدال بین عرضه کنندگان و خریداران ۳۷۴ هزار معامله به ارزش  ۴۶ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال صورت پذیرفت.

, امروز در بازار بورس و در جدال بین عرضه کنندگان و خریداران ۳۷۴ هزار معامله به ارزش  ۴۶ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال صورت پذیرفت.,

پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و کشتیرانی جمهوری اسلا می ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۸۸ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۴۳۸ واحد رسید. در این بازار ۲۱۸ هزار معامله به ارزش  ۵۷ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال انجام شد.  

, شاخص کل فرابورس هم امروز با ۸۸ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۴۳۸ واحد رسید. در این بازار ۲۱۸ هزار معامله به ارزش  ۵۷ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال انجام شد.   ,

پتروشیمی زاگرس، پلیمر  آریاساسول، بهمن دیزل و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرا بورس گذاشتند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه