اخبار داغ

والدین کلاس اولی‌ها بخوانند؛

سنجش نوآموزان در ۳۲ پایگاه اولیه و ۱ پایگاه تخصصی البرز آغاز شد/ پیش‌بینی ارزیابی سلامت ۶۰ هزار کودک بدو ورود به دبستان

سنجش نوآموزان در ۳۲ پایگاه اولیه و ۱ پایگاه تخصصی البرز آغاز شد/ پیش‌بینی ارزیابی سلامت ۶۰ هزار کودک بدو ورود به دبستان
این روزها سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی آغاز شده است تا نوآموزان راهی مدرسه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی آغاز شده است تا نوآموزان راهی مدرسه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
شعبانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در گفت‌وگو با خبرنگار ما، می‌گوید؛ تست شنوایی، تست بینایی، مهارت‌های خواندن و نوشتن مورد ارزیابی قرار گرفته می شود.
,
 
,
وی ادامه داد: با انجام غربال‌گری نوآموزی که از نظر استعداد غربالگری شده و آماده حضور در کلاس های درس است به مدارس استان البرز معرفی خواهد شد.
,
 
,
و اما فعالیت مراکز سنجش در ۳۲ پایگاه اولیه و یک پایگاه تخصصی در سطح استان البرز انجام می شود تا اولیا با مراجعه به مراکز فرزندان خود را ارزیابی کنند.
,
 
,
, ,
 
,
کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ آزمون تحصیلی، شنوایی، بینایی، گفتاری، قد، وزن و توده بدنی بررسی می شود.
,
 
,
وی ادمه داد: ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی کار سنجش نوآموزان را در استان البرز بر عهده خواهند داشت و به نوآموزانی که قصد تحصیل دارند ارائه خدمات می کنند.
,
 
,
البته اولیای نوآموزان باید به پایگاه های سنجش مراجعه کنند چرا که اگر نوآموزی سنجش نداشته باشد در پایه اول تحصیلی مدارس البرز ثبت نام نمی شود.
,
 
,
کشاورز درباره مدارک مورد نیاز پایگاه های سنجش به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ اصل شناسنامه نوآموز و والدین و کارت واکسیناسیون تکمیل شده باید ارائه شود.
,
 
,
پیش بینی می شود امسال ۶۰ هزار نوآموز در پایگاه های سنجش البرز ارزیابی شوند، پایش سنجش سلامت از ۵ تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه