اخبار داغ

با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان صورت می گیرد؛

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی از اجرای طرح نشاط معنوی ویژه تابستان در 15 بقعه متبرکه و امامزاده استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در ایام تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جوار آستان امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی در اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده از ابزار‌های روز و ظرفیت فضای مجازی برای تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه را از اهداف اصلی این طرح دانست.    

وی گفت: طرح مذکور با همکاری مراکز افق و مبلغین و با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی اماکن متبرک در ۱۵ بقعه استان کرمانشاه از اول تیرماه در حال اجراست و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: اگر مدیران و دلسوزان نظام، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر نموده و آنان را به برنامه های خود مشغول خواهند کرد.

وی عنوان کرد: باید با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده از ابزار‌های روز و روش‌های جذاب همانند ظرفیت فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان در کلاس‌های طرح نشاط معنوی فراهم کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مخاطبین این طرح دانش‌آموزان رده سنی ۸ تا ۱۸ سال هستند، تصریح کرد: مباحثی که در این کلاسها آموزش داده می شود شامل کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن‌کریم، احکام، نقاشی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی بافی، نویسندگی، آموزش رایانه و برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی است.

وی گفت: با توجه به اتمام طرح نشاط معنوی قبل از شروع ماه محرم، تمهیداتی اندیشیده شده که هیأت نوجوانان و جوانان با حضور مربیان، مبلغان و شرکت کنندگان در طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان راه اندازی و تشکیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه