اخبار داغ

سخنگوی صنعت برق:

برق ۱۰۰ اداره پرمصرف در تهران قطع شد

برق ۱۰۰ اداره پرمصرف در تهران قطع شد
سخنگوی صنعت برق گفت: برق حدود ۱۰۰ اداره، دستگاه اجرایی و نهاد عمومی غیردولتی پرمصرف در تهران قطع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، «مصطفی رجبی مشهدی» در باره تاثیر تغییر ساعت اداری در مصرف برق افزود: در ابتدا یک هدف‌گذاری ۸۰۰ مگاواتی داشتیم که باتوجه‌به پتانسیل و ظرفیت خوبی که در این بخش وجود دارد تا یک هزار مگاوات پیش‌بینی می‌شود که بتوانیم صرفه‌جویی ایجاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۷۰ درصد از هدف‌گذاری انجام شده و به‌طورقطع همه این اقدامات می‌تواند کمک کند تا تأمین برق پایدار را در تابستان برای همه هم‌وطنان داشته باشیم.

,

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: بر اساس گزارش‌های سازمان هواشناسی، در هفته گرمی به سر می‌بریم و پیش‌بینی می‌کنیم طی امروزوفردا مصرف برق کشور از مرز ۶۶ هزار مگاوات عبور کند.

,

رجبی مشهدی ضمن پیش‌بینی فزونی مصرف برق در روزهای جاری، از مردم خواست به‌ویژه در ساعات اوج مصرف با عدم استفاده از دستگاه‌های پرمصرف برقی و تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولر آبی، صنعت برق را یاری کنند.

,

رمزارزهای مجاز خاموش شده‌اند

, رمزارزهای مجاز خاموش شده‌اند,

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران درباره رمز ارزها گفت: ۲۰۰ مگاوات رمزارز مجاز در کشور فعالیت دارند که بر اساس مقررات و محدودیت‌هایی که در دوره اوج بار داریم، فعلاً از مدار خارج شده‌اند.

,

وی ادامه داد: بعد از رفع محدودیت‌ها و گذر از روزهای اوج بار، دوباره اجازه استفاده از شبکه برق را برای استخراج رمزارز خواهند داشت.

,

بر اساس مصوبه هیئت وزیران همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظف‌اند در ساعات اداری حداقل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد، مصرف برق خود را کاهش دهند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه