اخبار داغ

ترورِ ارکان نظام، آخرین برگ برنده نظام سلطه؛

استکبار جهانی؛ دست پشت پرده جنایات تروریستی/ کاریزمای امام (ره) در بحران‌های دهه شصت عامل وحدت در کشور شد

استکبار جهانی؛ دست پشت پرده جنایات تروریستی/ کاریزمای امام (ره) در بحران‌های دهه شصت عامل وحدت در کشور شد
هر چند استکبار جهانی با خدعه‌های گوناگون سعی در انحراف و انحلال انقلاب بزرگ مردم ایران داشت اما مردم به شدت به انقلاب پابند بودند و با اتحاد و تبعیت از امام (ره) خود نگذاشتند نفوذ منافقین موجب از هم پاشیدگی انقلاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ پس از پایان جنگ سرد و حذف  شوروی از صحنه رقابت، آمریکا خود را یکه تاز صحنه قدرت نمایی می دید وخواهان تسلط بر جهان وتبدیل شدن به هژمون را داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد موج بیداری اسلامی در برخی کشورهای منطقه ، آمریکا که به نوعی منافع خود را در این کشورها که حاضر نبودند به آمریکا باج بدهند در خطر می دید  به دنبال آن بود با دادن عناوینی از جمله عصیانگر، محور شرارت، نافرمان یا تروریست بر آنها مسلط شود.

,

سیاست آمریکا، درباره‌ى این کشورها آن بود که از هر وسیله‌ ى ممکن باید علیه این کشورهاى نافرمان استفاده کرد؛ یکی از کارها فعال کردن گروه‌هاى ترور و تروریست است؛ این را در کشور های مختلف انجام دادند و با ترور شخصیت ها و دانشمندان و.. شهادت آنها به دنبال براندازی نظام و ضربه زدن به کشور های مظلوم بودند.

,

اما برخورد دوگانه و متناقض آمریکایی ها در برخورد با تروریسم بسیار سوال برانگیز است به طوریکه هرجا منافع آمریکا و صهیونیست ها ایجاب کند  از گروههای مسلح و تروریست هایی مانند طالبان، داعش و منافقین و القاعده حمایت می کنند و هرجا نفعشان به خطر بیافتد براحتی به مردم مظلوم ستم کرده و به بهانه مبارزه با تروریسم به آنها یورش می برند.

,

در سال های آغازین انقلاب اسلامی و در اوایل دهه ۶۰ نیز آمریکا برای ضربه زدن برپیکر حرکت مردمی و انقلاب خود جوش اسلامی آنها با حمایت از گروهک های منافقین ومجاهد به عنوان بازوی اجرایی خود در صدد بود تا کشور را به آشوب سیاسی کشانده و موجب نابودی حرکت انقلابی آنها شود.

,

از جمله این ترورها انفجار در محل حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه ۶۰ بود که طی آن شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از مسئولین به شهادت رسیدند.

,

این ترورها رفته رفته چهره ی اقعی منافقین را آشکار کرد و افشاگر دست پلید آنها بود و قطعا اگر حوادث معدودی از قبیل هفتم تیر اتفاق نمی‌افتاد امکان نفوذ مجدد منافقین در بدنه کشور وجود داشت.

,

, ,

ترور ارکان نظام آخرین برگ برنده نظام سلطه بود

, ترور ارکان نظام آخرین برگ برنده نظام سلطه بود, ترور ارکان نظام آخرین برگ برنده نظام سلطه بود,

سید رضا صدر الحسینی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه منافقین آخرین برگ برنده ی نظام سلطه بود، گفت: استکبار جهانی همواره درطول سال های پس از انقلاب به دنبال براندازی نظام بود و با ترور مقامات ارشد کشوری با بهره گیری از نفوذی ها به دنبال آن بود کشور را از پای در آورد.

,

این کارشناس و تحلیلگر سیاسی در ادامه اذعان کرد: منافقین تصور می کردند با ترور ارکان نظام و شخصیت ارزنده آیت الله بهشتی و سایر مسئولین ستون فقرات کشور آسیب دیده و هرج و مرج سیاسی خواهد شد.

,

وی مدیریت بحران امام (ره) را پس از انفجار در دفتر حزب جمهوری عامل وحدت در کشور دانست و بیان کرد: صلابت امام (ره) و بهره گیری اشان از آموزه های قرآنی و دینی موجب شد نه تنها منافقین کوردل به خواسته های خود نرسند بلکه دستگاه امنیتی کشور تقویت شده و مجلس شورای اسلامی بلا فاصله به حد نصاب مجدد رسیده و شروع به کار کند.

,

صدر الحسینی خاطر نشان کرد: بسیاری از مجروحین حادثه هفت تیر با برانکارد به مجلس بازگشتند تا تداوم انقلاب با رهبری امام(ره) را به رخ مستکبران و منافقین بکشانند.

,

این کارشناس و تحللیگر سیاسی با اشاره به مظلومیت آیت الله بهشتی و هجمه های ضد انقلاب نسبت به شخصیت وی افزود: تبعیت آیت الله بهشتی از ولایت فقیه و جامعیت او موجب کینه دشمنان می شد و دشمن تصور می کرد با ترور شخصیت ها و یا حذف فیزیکی او می تواند به انقلاب و افکار مردم ضربه بزند که برخلاف گمان دشمن بعد از شهادت تفکرات او بیشتر در بین مردم شناخته شد.

,

, ,

استکبار جهانی، دست پشت پرده جنایات تروریستی

, استکبار جهانی، دست پشت پرده جنایات تروریستی, استکبار جهانی، دست پشت پرده جنایات تروریستی,

علی کردی پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با علت ترور کور منافقین و ترور شخصیت های صدر انقلاب گفت: سازمان مجاهدین خلق که در اندیشه تصاحب قدرت پس از پیروزی انقلاب اسلامی بودند بر این باور بودند که روحانیت فاقد تشکیلات حزبی است و بزودی در اداره کشور ناتوان شده و در یک فرصت مناسب قدرت به آنها منتقل خواهد شد، اما این تحلیل درون سازمانی آنها درست از آب درنیامد و خط امام با تسخیر لانه جاسوسی امریکا عملا خود را قوی تر از تصور منافقین نشان داد.

,

این پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی در ادامه اذعان کرد: شهید بهشتی که در راس حزب اسلامی “جمهوری اسلامی ”  قرار داشت عملا کشور را مدیریت می کرد تا روند انقلاب اسلامی در مسیر خط اصیل اسلام ، روحانیت و حضرت امام حفظ شود و منافقین با ترور به فجیع ترین شکل ممکن تصور می کردند به زعم خویش این مانع بزرگ را از سر راه خود می توانند بردارند.

,

وی در مورد علت صلب مسئولیت منافقین از پذیرش ترور آیت الله بهشتی و یارانش عنوان کرد: قطعا طراحی و دستور انفجار حزب جمهوری اسلامی از سوی منافقین و توسط مهره نفوذی سازمان محمد رضا کلاهی اجرا شد ، مهره چینی سازمان از ماه های قبل در سازمان ها و نهادهای انقلابی شروع شده بود تا در زمان مناسب اقدام به خرابکاری و ترورهای بزرگ کنند، اما ابعاد این جنایت آنچنان وسیع و گسترده بود و شدیدا مورد نفرت مردم قرار گرفت که سازمان وحشتزده مسئولیت ان را برعهده نگرفت.

,

کردی با بیان اینکه استکبار جهانی دست پشت پرده تمام جنایات های تروریستی است، افزود: دولت ایالات متحده به عنوان شیطان بزرگ ، نقش محوری و کلیدی در همه جریانات ضد جمهوری اسلامی داشت ، پس از تسخیر لانه جاسوسی و حذف دولت موقت از قدرت سیاسی ، دشمنی امریکایی ها نیز افزایش یافت و همه جریانهای معارض و مخالف را به سمت ضربه زدن به نظام اسلامی بسیج کرد .

,

وی همچنین خاطر نشان کرد: هرچند استراتژی امریکایی ها در قالب تاکتیک های گروه های سیاسی عملی می شد ولی برای امام مانند روز روشن بود که تمامی نوطئه ها در چارچوب راهبرد امریکایی هاست ، حتی گروه های سیاسی چپ مارکسیستی که حافظ منافع شرق بودند ، اما در پشت پرده منافع غرب و امریکا را دنبال می کردند ، از این رو امام ، آنها را چپهای امریکایی نامیدند .

,

این پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: به واقع نگاه راهبردی امام به حوادث این گونه رمز موفقیت امام در مدیریت بحران بود، امام در پیام خویش به این مناسبت فرمودند ملتی که برای اقامه عدل اسلامی و اجرای احکام قرآن قیام نموده ، خود را برای چنین شهادتهایی آماده و مهیا نموده است و قطعا این رویکرد آرمانی و الهی در آرامش بخشی به مردم و جامعه نقش کلیدی داشت.

,

کردی در رابطه با دست پنهان امریکایی ها در ترور ۱۷ هزار شهید در کشور بیان کرد: تحلیل ها ، اسناد ومدارک ، تابع حمایتها و پشتیبانی های یک قدرت خارجی از یک نیروی اپوزیسیون می باشد ،همان زمان که مسعود رجوی با بنی صدر در مرداد ۶۰ از کشور فرار کرده و به فرانسه رفتند تا همین الآن که مربم رجوی همپیاله مستقیم امریکایی ها است، جریانهای ضد ایرانی به شدت از سوی امریکایی ها حمایت می شوند .

,

کردی در نهایت تصریح کرد:  ده ها نمونه مانند مربم رجوی ، محمد محسن سازگارا ، مسیح علی نژاد ، رضا پهلوی و حتی شومن مسخره ای چون سید محمد حسینی از نگاه امریکایی ها دور نمی مانند تا حتی الامکان به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

,

, ,

کاریزمای امام (ره) عامل وحدت در کشور شد

, کاریزمای امام (ره) عامل وحدت در کشور شد, کاریزمای امام (ره) عامل وحدت در کشور شد,

خسرو معتضد پژوهشگر تاریخ ایران نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به شرایط قبل از پیروزی لنقلاب اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره در طول این سالها به دنبال ضربه زدن به نظام بوده و از راه های گوناگون توطئه کرده اند اما ملت ایران درکی بسیار قوی از مسائل کشور خود دارند و بسیار خوب می‌ داند چه کسی دلسوز نظام و انقلاب است.

,

وی در رابطه با ترورهای دهه ۶۰ نیز ابراز کرد: ۲۰۰ سازمان و نهاد مختلف خود را در انقلاب ایران شریک می دانستند و به دنبال تصاحب انقلاب به نفع خودشان بودند و تصور می کردند می توانند برکشور مسلط شوند اما جنبش های آنها هرگز به لطف رهبری امام خمینی به نتیجه نرسید.

,

این پژوهشگر تاریخ ایران در ادامه ابراز کرد: نسل جوان امروز دوران اختناق و نارضایتی مردم از دوران شاه را هرگز ندیده اند، اما فقر وتنگدستی مردم در آن دوران بسیار فاجعه انگیز بود، به طوری که برخی مردم برای گذران زندگی خود مجبور بودند حتی خون خود را بفروشند و ۷۵ درصد مردم روستا نشین بودند.

,

بنا به گفته معتضد متاسفانه منافقین با افکار و سخنان به ظاهر خوش رنگ و لعاب خود بسیاری از جوانان را با خود همراه کرده و برخی مکان های منصوب به شاه را مانند بنیاد پهلوی به خود اختصاص داده بودند.

,

وی همچنین ابراز کرد: نفوذ نظام سلطه به داخل کشور همواره مارا تهدید می کند حتی در سال های اخیر نیز شاهد هستیم که دانشمندان  هسته ای ما را ترور می کنند و باید همواره مراقب اعمال نفوذ در کشور باشیم.

,

این پژوهشگر تاریخی کاریزمای امام را عامل حفظ وحدت در کشور پس از گذاران حوادث گونان دانست و بیان کرد: مردم در سال های پس از انقلاب به شدت به انقلاب پابند بودند و با اتحاد با یکدیگر و تبعیت از امام خود نگذاشتند نفوذ منافقین موجب از هم پاشیدگی انقلاب شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه