اخبار داغ

مشاور خانواده:

کرونا، آمار طلاق ناشی از تجملگرایی را کاهش داد

کرونا، آمار طلاق ناشی از تجملگرایی را کاهش داد
الهام صابری گفت: تجملگرایی در جشن‌های عروسی در حال عادی‌سازی در جامعه است و بخش قابل توجهی از آمارهای طلاق در شهرهای بزرگ از جمله البرز به این مهم بر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام صابری مشاور خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تجملگرایی در جشن های عروسی در حال عادی‌سازی در جامعه است و بخش قابل توجهی از آمارهای طلاق در شهرهای بزرگ از جمله البرز به این مهم بر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: اجاره خودروهایی با مدل بسیار بالا و گرفتن بادیگارد برای عروس و داماد اصلا در فرهنگ جشن‌های ایرانیان جایگاهی نداشته و ندارد.
,
 
,
صابری افزود: زوجین درگیر تجملات می شوند و از اصل زندگی، یعنی آرامش توام با عشق و محبت دور می شوند.
,
 
,
این مشاور خانواده تصریح کرد: بسیاری از جشن های ازدواج به دلیل تجملگرایی در همان آغاز به طلاق منجر می شود.
,
 
,
وی گفت: دین اسلام با شادی و جشن مخالفتی ندارد اما همه چیز را در حد و اندازه و تابع دین می پذیرد که اگر این مهم در جشن های عروسی رعایت شود، بخش قابل توجهی از آمارهای طلاق کاهش می یابد.
,
 
,
صابری ادامه داد: با فروکش شدن کرونا، جشن های عروسی مجدد در حال برگزاری است و تجملات این جشن ها بر آمارهای طلاق افزوده است.
,
 
,
این مشاور خانواده افزود: کرونا، صدمات جبران ناپذیری بر بدنه جامعه و مردم وارد کرد اما آمارهای طلاق در بخش تجملگرایی را به شدت کاهش داد، زیرا زوجین برای سلامت اعضای خانواده خود مجبور بودند، دور جشن ‌های آنچنانی را خط بکشند و زندگی را با سادگی آغاز کنند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختی در سادگی است و زوجینی که این مهم را در آغاز زندگی رعایت می کنند، زندگی بسیار شادی را تجربه می کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه