اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

تظاهر آمریکا به مدافع حقوق بشر یک مانور فریب‌کارانه است

تظاهر آمریکا به مدافع حقوق بشر یک مانور فریب‌کارانه است
نصرالله شفیعی گفت: تظاهر آمریکا به مدافع حقوق بشر بودن یک مانور فریبکارانه در میان افکار عمومی است که صاحبنظران باید از طریق رسانه ها روشنگری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: مبحث حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم تیرماه به خاطر چندین رخداد مهم از سوی مقام معظم رهبری برای بازخوانی و تبیین هویت جنایتکارانه آمریکا مطرح شده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه به بخشی از این جنایتها اشاره کرد و گفت: روز ششم تیرماه مصادف با ترور مقام معظم رهبری توسط دشمنان و گروهکهای مزدور، هفتم تیرماه مصادف با سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش، همچنین مصادف با بمباران شیمیایی سردشت که تقریباً ۱۱۰ نفر از هم وطنان به شهادت رسیدند و هشت هزار نفر مردم بیگناه زخمی شدند علاوه بر آن ۱۱ تیرماه شهادت آیت الله صدوقی به دست منافقین و ۱۲ تیرماه سرنگون کردن هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در آسمان خلیج فارس توسط آمریکایی ها که تعداد به چندصد نفر از مسافرین بی گناه در این اقدام ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: موارد فوق به نوعی بیانگر حقوق بشر آمریکایی در حق ملت مسلمان ایران است! و این مسئله متاسفانه همواره یک دستاویزی برای قدرت های بزرگ جهان بوده تا به وسیله آن کشورهای مستقل را تحت فشار قرار دهند و بتوانند به اهداف سلطه‌گرانه خودشان برسند.

شفیعی تصریح کرد: در واقع آمریکا پس از اینکه شوروی دچار فروپاشی شد سعی کرد از ابزار حقوق بشر به نفع خودش در جهت مخالفت با کشورهای مستقل و کشورهایی که با سیاست های آمریکایی همراهی ندارند استفاده کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در طول یک سال گذشته به صورت مداوم علاوه بر انجام اقدامات خصمانه برای مهار انقلاب اسلامی و تعدیل در مواضع انقلابی نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده، افزود: حتی برای تغییر در سیرت و محتوای نظام و اینکه مسئولان نظام از احکام و شریعت اسلام دست بردارند از انواع و اقسام ابزارهای تبلیغاتی استفاده کرده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بزرگترین غول‌های رسانه‌ای در اختیار آمریکا هست، گفت: با دستگاه‌های تبلیغاتی جریان‌ساز صهیونیستی که خودشان را مدافع حقوق بشر می دانند سالهاست رفتارهای ضدبشری و پلید دارند.

وی افزود: بنابراین بخاطر روشنگری این قضایا مقام معظم رهبری این هفته را هفته حقوق بشر آمریکایی نام نهاده است، بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ بشریت که خودش را به عنوان مدافع حقوق بشر معرفی می کند!

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه  بزرگترین مظهر جنایت و نقض حقوق بشر در رژیم اشغالگر قدس می بینیم، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ سال است که دارند به مردم فلسطین ظلم می کنند آمریکا بزرگترین مدافع رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه هر جایی از جهان که جنگ و درگیری یا تضییع حقوقی باشد بدون شک پای آمریکا در میان است، گفت: همین الان ملت افغانستان را ببینید که در فقر و فلاکت و سختی قرار دارند امروز مردم یمن نگاه کنید در سخت‌ترین موقعیت زندگی می کنند، سوریه، لبنان، عراق و در سالهای گذشته در ویتنام در بسیاری از کشورهای دیگه ما شاهد بزرگترین نقض حقوق بشر بوده و هستیم.

شفیعی گفت: این هفته فرصتی است که به معنای واقعی به ماهیت این رژیم پلید و جنایتکار پی ببریم و برای مردم روشنگری و تبیین کنیم. آیا این رفتارهای وحشیانه با حقوق بشر سازگار است!؟ آیا کشتار مردم بیگناه قابل توجیه است؟! آمریکایی که مدافع حقوق بشر است چگونه از تروریست حمایت می کند. بنابراین در تروریست بودن آمریکا شکی نیست.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: تظاهر به مدافع حقوق بشر بودن یک مانور فریبکارانه در میان افکار عمومی است لذا وظیفه صاحبنظران وآگاه به مسائل سیاسی است که از طریق رسانه ها روشنگری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه