اخبار داغ

مدیر مخابرات لیکک مطرح کرد:

عدم تامین قطعات مخابراتی عامل اصلی ضعف آنتن دهی تلفن همراه در بهمئی

عدم تامین قطعات مخابراتی عامل اصلی ضعف آنتن دهی تلفن همراه در بهمئی
مدیر مخابرات لیکک گفت :خرابی و عدم تامین قطعات مخابراتی عامل اصلی ضعف در آنتن دهی در شهرستان بهمئی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در پی گلایه شدید مردم شهرستان بهمئی در خصوص آنتن دهی نقطه ای در این شهرستان ، خداخواست بهرامی خشاب مدیرمخابرات این شهرستان گفت :خرابی و عدم تامین تجهیزات عامل اصلی ضعف در آنتن دهی همراه اول در شهرستان بهمئی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح زاگرس,

وی ادامه داد : قطعات و تجهیزات مخابراتی در شهر لیکک از برند نوکیا است و به دلیل تحریم ها در کشور موجود نیست و مشکل اصلی کنونی به شمار می رود که امیدوار هستیم با انتصاب مدیر جدید نتیجه مورد نظر حاصل شود.

,

 بهرامی خشاب اظهار داشت: باتوجه به تغییر مدیریتی در ارتباطات سیار استان، امیدوار هستیم مدیریت جدید با تلاشی مضاعف در جهت حل مشکلات حوزه ارتباط سیار به وضع موجود سامان دهد.

,

وی ادامه داد : پروژه های در دست اقدام همچون سایت جدید موبایل شهر لیکک و پروژه های پیشنهادی دیگر در شهر لیکک را در دستور کار خود داریم و امیدوار هستیم با نگاه ویژه مدیر جدید با سرعت عمل مناسب هرچه زودتر به بهره برداری برسند.

,

مدیر مخابرات لیکک اظهار داشت: رایزنی ها و پیگیری های متعددی با مدیرعامل‌مخابرلت استان ، معاونت بازرسی، کارشناسان و ...صورت پذیرفت اما تاکنون نتیجه مورد نظر حاصل نشد و تمام تلاش خود را برای رفع این موانع برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان انجام خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه