اخبار داغ

واکنش اصفهانی به قرارداد شهباززاده با رقیب؛ عقد قرارداد زردها با مدافع آبی ها

پاتک سنگین سپاهان به استقلال؛ دانشگر 3 ساله بست، نژادمهدی تمدید کرد، چشمی مذاکره می کند

پاتک سنگین سپاهان به استقلال؛ دانشگر 3 ساله بست، نژادمهدی تمدید کرد، چشمی مذاکره می کند
مدافع فصل گذشته استقلال، با عقد قراردادی ۳ ساله به سپاهان پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از عقد قرارداد رسمی سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان با استقلال در ساعات پایانی شب گذشته، مسئولین باشگاه سپاهان خیلی زود به فکر جبران مافات افتاده تا این اقدام آبی ها را تلافی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئولان این باشگاه در نخستین گام اقدام به مذاکره با محمد دانشگر مدافع آبی ها کردند و خیلی زود با این مدافع استقلال به توافق رسیدند. خبر عقد قرارداد سپاهان با دانشگر صبح امنروز منتشر شد و در حالیکه برخی از رسانه هاسی نزدیک به آجورلو آن را تکذیب می کردند، سرانجام باشگاه سپاهان به طور رسمی آن را اعلام کرد. رسانه رسمی این باشگاه با انتشار توصیر دانشگر با پیراهن سپاهان خبر از عقد قرارداد 3 ساله به مدافع آبی ها داد و نوشت: محمد دانشگر مدافع فصل گذشته استقلال، با عقد قراردادی ۳ ساله به سپاهان پیوست.

,

اما ماجرا به همین جا تمام نمی شود. مدیران سپاهان برای تلاقی اقدام آبی ها دست روی یکی دیگر از مهره های آنها گذاشته اند. گفته می شود زردهای اصفهان مذاکره با روزبه چشمی مدافع – هافبک استقلال را نیز آغاز کرده اند و تا او را به اصفهان ببرند. ظاهرا مذاکره با روزبه چشمی هنوز در جریان است.

,

در سومین اقدام سپاهانی ها قرارداد یکی از بازیکنان خود را که به شدت مورد توجه استقلالی ها قرار داشت، تمدید کردند تا یک ناکامی دیگر در فصل نقل و انتقالات به استقلال تحمیل کنند.

,

محمد نژادمهدی پس انجام مذاکره با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با سپاهان تمدید کرد.

,

نژادمهدی که در دو فصل گذشته از ارکان اصلی خط دفاعی سپاهان بود با درخواست خوزه مورایس دو فصل دیگر قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد. او یکی از گزینه‌های استقلال در خط دفاعی بود.

,

نژادمهدی زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی چندبار به اردوی تیم ملی دعوت شد اما مصدومیت‌ موجب شد تا نتواند تیم ملی را همراهی کند. این بازیکن دو فصل قبل از ذوب‌آهن به سپاهان پیوسته بود.
انتهای پیام/

 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه