اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

اقدامات مؤثر کمیته امداد امام خمینی(ره) در رفع محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی

اقدامات مؤثر کمیته امداد امام خمینی(ره) در رفع محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی بر اقدامات مؤثر کمیته امداد امام خمینی(ره) در رفع محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار استان تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، از اقدامات ارزشمند این نهاد در راستای تحقق تفاهم نامه محرومیت زدایی درح تقدیر و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به شرایط خاص خراسان جنوبی، توسعه اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) را در محرومیت زدایی از چهره استان به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار مؤثر خواند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز، پیگیری های مصرانه استاندار مبنی بر استفاده از ظرفیت های این نهاد در زمینه محرومیت زدایی از چهره خراسان جنوبی را قابل تحسین خواند.

,

بختیاری با اشاره به اقدامات مؤثر این نهاد در خراسان جنوبی، بر استمرار برنامه های حمایتی در راستای خودکفایی و استقلال مالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان تأکید کرد.

,

گفتنی است؛ در انتهای این جلسه که با حضور عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری استانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای محرومیت زدایی از استان به امضای طرفین رسید و بین دو حوزه مبادله شد.

,

موضوع این تفاهم نامه؛ همکاری و مشارکت و انجام اقدامات لازم در زمینه رفع مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن، اشتغال و فرهنگی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی( ره) استان خراسان جنوبی در چارچوب ظرفیت ها و ضوابط طرفین است. همکاری، تعامل و بهره گیری از ظرفیت های طرفین تفاهم نامه برای رفع نیازهای نیازمندان، تقویت و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری بین طرفین تفاهم نامه در زمینه محرومیت زدایی در اجرای در برنامه های اجتماعی، رفاهی و توانمندسازی، انجام همکاری های مشترک در جهت رفع برخی از مشکلات مددجویان تحت حمایت از اهداف این تفاهم نامه است.

,

از دیگر اهداف این تفاهم نامه موضوع ترویج سنت های حسنه اسلامی مشتمل بر ترویج فرهنگ انفاق و توسعه مشارکت های مردمی و کمک های مؤمنانه در جهت عمران و آبادانی مناطق محروم و روستاها و پروژه های عام المنفعه و امور زیرساختی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه