اخبار داغ

معاون املاک‌وحقوقی اداره کل راه‌وشهرسازی کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح کرد؛

آخرین خبر از نهضت ملی مسکن در لنده

آخرین خبر از نهضت ملی مسکن در لنده
محمدعلی اشرف‌زاده در خصوص اخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در شهرستان لنده توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی اشرف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص مشکلات طرح ملی مسکن در شهرستان لنده گفت: مراحل تفکیک سند مالکیت اراضی دولتی شهر لنده از اسناد مالکیت منابع طبیعی استان و اخذسند تک برگ به سازمان ملی زمین و مسکن در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از صدور سند مالکیت اراضی مذکور، مراحل تحویل اراضی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بمنظور انجام طراحی و سپس آماده سازی اراضی، شامل پیش بینی معابر، تقسیم به قطعات کوچک ۲۰۰ مترمربعی و سایر فضاهای مورد نیاز  آن دسته از اراضی مناسب و مستعد مسکن انجام خواهد شد.

,

 وی در ادامه تاکیدکرد: متقاضیان ثبت‌نام کننده شهر لنده در سامانه نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی پابرجا می باشند. ولی تاخیر در ارسال پیامک برای آنان بدلیل فوق الذکر بوده و پس از قطعی شدن اراضی به بنیاد مسکن استان و شهرستان جهت تشکیل پرونده دعوت خواهند شد.

,

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمدگفت: براساس گزارش راه و شهرسازی شهرستان لنده برخی از اراضی دولتی شهر لنده دارای معارض محلی است و از طرف دیگر طبق مقررات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، اراضی واگذاری باید فاقد معارض باشند تا در آینده متقاضیان با مشکل مواجه نشوند.

,

وی تاکیدکرد: همچنین متقاضیانی که خود دارای زمین هستند(خودمالکی) و در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند، می توانند مستقیما به بانک مسکن شهرستان لنده جهت تشکیل پرونده و اخذ تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام نمایند.

,

اشرف زاده گفت: این دسته از متقاضیان در سامانه نهضت ملی مسکن پنجره «اخذ تسهیلات خارج از بافت فرسوده» را انتخاب و ثبت نام نمایند که ملک حتما باید دارای سند مالکیت تک برگ باشد تا در مقابل تسهیلات دریافتی در رهن بانک مسکن قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه