اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کلیشه‌های حقوق بشری غرب تکراری و نخ‌نما شده است

کلیشه‌های حقوق بشری غرب تکراری و نخ‌نما شده است
ابراهیم عزیزی گفت: رفتارهای دوگانه اروپا و غرب تکراری و نخ نما شده است و آنها به هیچ وجه حق ندارند در امور داخلی کشورها دخالت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با صبح زاگرس؛ درخصوص  ابعاد حقوق بشر آمریکایی گفت: در طول سالیان طولانی همیشه شاهد رفتار دوگانه اروپایی‌ها در موضوعات مختلف به ویژه مسائل حقوق بشر بوده‌ایم و آمریکایی ها در حالی که شعار این موضوع را سر می دهند که  جنایات بسیاری را نسبت به رنگین پوستان و شهروندان خود انجام داده‌اند و در حال تبعیض نژادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس؛,

ابراهیم عزیزی با تاکید بر اینکه حقوق بشر در آمریکا یک شعار تو خالی بیش نیست،  افزود: اروپا نسبت به نقض حقوق بشر توسط اسرائیل بی تفاوت است، آنها به نقض حقوق بشر در افغانستان و عراق هیچ واکنشی ندارند و در سال هایی که تروریست ها در سوریه جنایات وحشتناکی مرتکب می شدند اعتراض نکردند، در یمن که نسل کشی در حال انجام است ساکت نشستند و درحالی اروپایی‌ها تمام این جنایات را نقض حقوق بشر نمی‌دانند!؟

,

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کشورهای اروپایی به شعارهای حقوق بشری خود پایبند بودند، شاهد نقض حقوق بشر در انگلیس، فرانسه و کشورهایی که امروز خود را سردمدار حقوق بشر می دانند، نبودیم.

,

 عزیزی  با اشاره به اینکه حقوق بشر در داخل آمریکا رعایت نمی شود اظهار کرد: نمونه بارز آن اقدامات علیه رنگین پوستان است که می توان به وضوح در  رفتارهایی که نظامیان آمریکا مرتکب می شوند نیز به وضوح مشاهده کرد که خود بزرگترین نقض حقوق بشر است.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه غرب و اروپایی ها تکراری و نیز نخ نما شده است و آنها به هیچ وجه حق ندارند در امور داخلی کشورها دخالت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه