اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

هفته حقوق بشر آیینه تمام‌نمای جنایات آمریکاست/ تهدید به تحریم؛ فروپاشی هژمونی استکبار

هفته حقوق بشر آیینه تمام‌نمای جنایات آمریکاست/ تهدید به تحریم؛ فروپاشی هژمونی استکبار
زهرا حسینی مطلق گفت: امروز هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است و بیداری اسلامی با سرعت بی‌نظیری در دنیا در حال تکثیر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا حسینی مطلق کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هفته حقوق بشر آمریکایی ما را یاد جنایت های ضد حقوق بشرانه استکبار در دنیا می اندازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی با بیان اینکه آمریکا اولین کشور به کار برنده بمب هسته ای در جهان است، ادامه داد: استکبار با این اقدام می خواست قدرت اتمی خود را به رخ قدرت‌های جهان بکشد و بگوید در کاربرد سلاح هسته ای ابایی از نقض حقوق بشر، نقض آزادی های انسانی و متهم شدن به تروریسم آنها به سلاح هسته ای ندارد.
,
 
,
حسینی مطلق افزود: اکنون استکبار با چنین پیشینه ضد حقوق بشرانه مدعی شده ایران، می خواهد با تجهیز به سلاح هسته ای صلح جهانی را تهدید کند!
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: استکبار ۲۰ سال است با مشارکت ۳ کشور شرور اروپایی ظالمانه ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کرده و به هر بهانه ای خود را مدعی حقوق بشر اعلام می کند.
,
 
,
وی گفت: بدعهدی آمریکایی‌ها در ادوار تاریخ ثابت شده است و استکبار همیشه از اقتدار و ایستادگی ایران هراس داشت و با تحریم های ظالمانه و ضد حقوق بشرانه می خواست مانع این پیشرفت شود.
,
 
,
حسینی مطلق ادامه داد: امروز طبل روسیاهی آمریکا و اقدامات ضد حقوق بشر آن در کل جهان به صدا درآمده است و کشورهای دنیا در صدد دوری از این ظالم بزرگ هستند.
,
 
,
این کارشناس با بیان اینکه جنگ روسیه و اوکراین بدعهدی آمریکا و غرب را نشان داد، افزود: استکبار درست هنگام حمایت، پشت اوکراین را در جنگ با روسیه خالی کرد، در صورتی که اوکراین قبل از وابستگی خود مجهزترین سلاح های دنیا را داشت.
,
 
,
وی گفت: وابستگی جز حقارت عایدی ندارد و تنها با اقتدار و ایستادگی است که ایران در ۴۳ سالگی به این جایگاه رسیده است و ما نیز تجربه اعتماد به غرب را در دولت گذشته دیدیم.
,
 
,
حسینی مطلق در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است و بیداری اسلامی با سرعت بی‌نظیری در دنیا در حال تکثیر است و چون این بیداری پیام آور حق و حقیقت می باشد، هر انسانی را مجذوب خود می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه