اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دعوت از پنج بوکسور سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی بزرگسالان

دعوت از پنج بوکسور سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی بزرگسالان
ادهم کرد گفت: اولین مرحله اردوی تمرینی تیم‌ملی بوکس کشورمان پس از رقابت‌های قهرمانی کشور، از روز هفتم تیرماه با حضور ۱۴ بوکسور راه‌یافته به این مرحله آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: پس از برگزاری سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور که طی روزهای ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه به میزبانی سیستان و بلوچستان پیگیری شد، نفرات راه‌یافته به اردوی تیم‌ملی از سوی کادرفنی مشخص شدند.

وی افزود: برهمین اساس نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی بوکس کشورمان برای حضور در رویدادهای پیش رو از روز هفتم تیرماه با حضور ۱۴ بوکسور راه‌یافته به مرحله اول اردو در سالن "حاج احمد ناطق نوری" مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود و تا روز ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در صورت صلاحدید کادرفنی امکان ادامه تمرینات تا یک هفته بعد از تاریخ اعلامی نیز وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: دانیال شه بخش، عمران سوری زائی، مصطفی ریگی، مسلم مقصودی و عرفان جمال زایی بوکسورهای سیستان و بلوچستان هستند که در مرحله اول اردوی آماده‌سازی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

کرد گفت: هدایت ملی‌پوشان بوکس کشورمان برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی است و همایون امیری، جاسم دلاوری، غلامرضا کریمی، دانیال تیماجی، شهرام فاتح، اصغر اشرفی و میلاد روحانی مربیگری این نفرات را برعهده دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه