اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد؛

انهدام شبکه بین‌المللی قاچاق کالا‌های ممنوعه در مازندران

انهدام شبکه بین‌المللی قاچاق کالا‌های ممنوعه در مازندران
سیاوش مسلمی گفت: باند بین‌المللی قاچاق سازمان‌یافته کالا‌های ممنوعه با محوریت سلاح و مشروبات الکلی خارجی در مازندران شناسایی و متلاشی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باند بین‌المللی قاچاق سازمان یافته کالا‌های ممنوعه با محوریت سلاح و مشروبات الکلی خارجی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه کربلا منهدم شد.

مسلمی با اشاره به اینکه فرایند اقدام هوشمندانه سازمان اطلاعات سپاه کربلا با اشراف اطلاعاتی و رصد شبکه در مدت یک سال حاصل شد افزود: طی سه ماه عملیات ضربه به شبکه با هدف ایجاد امنیت پایدار، ۱۱ سرشبکه باند بین المللی توزیع مشروبات الکلی و سلاح‌های غیر مجاز شکار‌ی و جنگی در سطح ۴ شهر استان (بابل، انهدام شبکه بین المللی قاچاق کالا‌های ممنوعه در مازندرانبهشهر، آمل و قائمشهر) دستگیر و بیش از ۱۵ میلیارد تومان کالا به ارزش ارزی حدود ۳۵۰ هزار دلار از آن‌ها کشف شد.

مسلمی با بیان اینکه مشروبات خارجی با هدایت از اروپا و کشور‌های حاشیه خزر به اقلیم کردستان عراق، وارد ایران می‌شد خاطرنشان کرد: از این باند بیش از ۱۰ هزار انواع مشروبات الکلی خارجی، ۱۸ هزار لیتر مشروبات داخلی، ۲۷ قبضه سلاح غیر جنگی و شکاری و ۶ خودرو حامل کالا‌های ممنوعه به همراه آلات و ادوات جرم کشف و ضبط شد.

دادستان شهرستان بابل نیز با اشاره به اینکه این دومین مرحله از دستگیری عوامل شبکه بین المللی قاچاق سازمان یافته کالا‌های ممنوعه در مازندران است، گفت: اکثر افراد دستگیر شده چندین پرونده قضایی در حوزه حمل، نگهداری، خرید و فروش سلاح و مشروبات الکلی در استان‌های مختلف کشور دارند.

حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی افزود: این شبکه قاچاق، کاملا سازمان یافته و حرفه‌ای سلاح و مشروبات الکلی را جابجا می‌کردند افزود: پرونده اعضای این باند در جریان است و روز‌های آینده با افراد دیگر باند برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
, اسماعیل ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه