اخبار داغ

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است/ هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم

عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است/ هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم
محمدحسین طاهری گفت: متاسفانه هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم و دستگاه‌های فرهنگی ما به شکل یک جبهه متشکل و واحد حرکت نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمدحسین طاهری در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با طرح‌های جدیدی در مجموعه تبلیغات اسلامی مواجه هستیم؛ لذا ضرورت دارد که ارتباط مستمری با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح قزوین؛,
 
وی افزود: سال ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام قمی یک سند تحول درمورد مجموعه تبلیغات اسلامی نوشته شد؛ زیرا مطالبات در این حوزه طی سال‌های اخیر بسیار جدی‌تر شده و متناسب با فضای سازمان و نیازهای جامعه، باید به روز رسانی اتفاق بیفتد.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: طی ابلاغ جدید موظف هستیم در انعکاس طرح‌ها و برنامه‌های خود کمتر و محدودتر از نشانه تبلیغات اسلامی استفاده کنیم و با پرهیز از تصدی‌گری، کارها را توسط حلقه‌های میانی و مجموعه‌های مردمی انجام دهیم.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: طرح سلام همسایه و قرارگاه جهادی شهید سلیمانی یک عملیات مشترک بین سپاه و مجموعه سازمان تبلیغات در مرحله سوم دوره کرونا بود که با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا به شکل محله محور اجرا شد.
 
طاهری اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح شهر به ۵۳ محله تقسیم و اقدامات لازم توسط گروه‌های مختلف در سطح محلات انجام شد.
 
طرح سلام همسایه در محلات محروم استان اجرا شد
 
وی عنوان کرد: طرح سلام همسایه ۲ یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که در سطح محلات محروم استان قزوین برای آموزش اقشار مختلف مردم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شد و اساتیدی در حوزه مباحثی نظیر ازدواج، طلاق، اشتغالزایی و شبکه سازی به این مناطق اعزام شدند.
 
این مسئول بیان کرد: ستاد مردمی تواصی در ایام انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری راه‌اندازی و به صورت مشترک با مجموعه حوزه علمیه برای انتخاب فرد اصل، پای کار آمدن مردم در صحنه انتخابات و تبیین مسائل روز جامعه و دفع شبهات در حوزه انتخابات به فعالیت پرداخت.
 
وی خاطرنشان کرد: ستاد مردمی محرم، ستاد مردمی مکتب سلیمانی و جریان امام محله‌ها از دیگر اقدامات انجام شده طی سال اخیر است که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه مردم پای کار حل مسائل بیایند، اجرا شد.
 
طاهری ابراز کرد: قریب 150 نفر امام محله و روستا در سطح استان قزوین داریم که کلاس‌های تابستانی و برنامه‌های تبلیغی و ترویجی با محوریت امامان محله اجرا می‌شود.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برگزاری رویداد مسئله محور پیشگام با محوریت دانشجویان یکی دیگر از برنامه‌های انجام شده طی سال گذشته است؛ در آینده هم اقداماتی بدون استفاده از آرم تبلیغات انجام خواهیم داد.
 
عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی 
 
وی عنوان کرد: عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از دیگر اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا وظیفه داریم از مجموعه‌های مردمی، هیئات، امامان محله، گروه‌های تبلیغی فرهنگی و موسسات فرهنگی حمایت کرده و ماموریت‌های خود را با کمک آنها انجام دهیم.
 
طاهری ادامه داد: مجموعه‌های فرهنگی در حقیقت ماموریت انقلاب را پیش می‌برند و سازمان تبلیغات هم کار پشتیبانی، تسهیل گری و حمایت از مجموعه‌ها را برعهده خواهد داشت.
 
وی عنوان کرد: یکی از مسائلی که سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری سایر دستگاه‌ها دنبال می‌کند بحث حوزه جمعیت و فرزندآوری است که مسئله اصلی در این موضوع نگاه گفتمانی و فرهنگی بوده هرچند که نافی مسائل اقتصادی نیستیم.
 
هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم
 
این مسئول گفت: در مسائلی نظیر تقویت جایگاه مادری، فرزندآوری و آرامستان‌ها و سایر مسائل موجود در استان به سمت موضوع مسئله محوری خواهیم رفت و با مسئله است که همایش و اقدام تعریف می‌کنیم و بسیاری از جلسات و برنامه‌های ما به صورت زیرپوستی برای حل مشکلات استان است.
 
وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم و دستگاه‌های فرهنگی ما به شکل یک جبهه متشکل و واحد حرکت نمی کنند.
 
انتهای پیام/
,
 
وی افزود: سال ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام قمی یک سند تحول درمورد مجموعه تبلیغات اسلامی نوشته شد؛ زیرا مطالبات در این حوزه طی سال‌های اخیر بسیار جدی‌تر شده و متناسب با فضای سازمان و نیازهای جامعه، باید به روز رسانی اتفاق بیفتد.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: طی ابلاغ جدید موظف هستیم در انعکاس طرح‌ها و برنامه‌های خود کمتر و محدودتر از نشانه تبلیغات اسلامی استفاده کنیم و با پرهیز از تصدی‌گری، کارها را توسط حلقه‌های میانی و مجموعه‌های مردمی انجام دهیم.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: طرح سلام همسایه و قرارگاه جهادی شهید سلیمانی یک عملیات مشترک بین سپاه و مجموعه سازمان تبلیغات در مرحله سوم دوره کرونا بود که با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا به شکل محله محور اجرا شد.
 
طاهری اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح شهر به ۵۳ محله تقسیم و اقدامات لازم توسط گروه‌های مختلف در سطح محلات انجام شد.
 
طرح سلام همسایه در محلات محروم استان اجرا شد
 
وی عنوان کرد: طرح سلام همسایه ۲ یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که در سطح محلات محروم استان قزوین برای آموزش اقشار مختلف مردم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شد و اساتیدی در حوزه مباحثی نظیر ازدواج، طلاق، اشتغالزایی و شبکه سازی به این مناطق اعزام شدند.
 
این مسئول بیان کرد: ستاد مردمی تواصی در ایام انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری راه‌اندازی و به صورت مشترک با مجموعه حوزه علمیه برای انتخاب فرد اصل، پای کار آمدن مردم در صحنه انتخابات و تبیین مسائل روز جامعه و دفع شبهات در حوزه انتخابات به فعالیت پرداخت.
 
وی خاطرنشان کرد: ستاد مردمی محرم، ستاد مردمی مکتب سلیمانی و جریان امام محله‌ها از دیگر اقدامات انجام شده طی سال اخیر است که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه مردم پای کار حل مسائل بیایند، اجرا شد.
 
طاهری ابراز کرد: قریب 150 نفر امام محله و روستا در سطح استان قزوین داریم که کلاس‌های تابستانی و برنامه‌های تبلیغی و ترویجی با محوریت امامان محله اجرا می‌شود.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برگزاری رویداد مسئله محور پیشگام با محوریت دانشجویان یکی دیگر از برنامه‌های انجام شده طی سال گذشته است؛ در آینده هم اقداماتی بدون استفاده از آرم تبلیغات انجام خواهیم داد.
 
عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی 
 
وی عنوان کرد: عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از دیگر اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا وظیفه داریم از مجموعه‌های مردمی، هیئات، امامان محله، گروه‌های تبلیغی فرهنگی و موسسات فرهنگی حمایت کرده و ماموریت‌های خود را با کمک آنها انجام دهیم.
 
طاهری ادامه داد: مجموعه‌های فرهنگی در حقیقت ماموریت انقلاب را پیش می‌برند و سازمان تبلیغات هم کار پشتیبانی، تسهیل گری و حمایت از مجموعه‌ها را برعهده خواهد داشت.
 
وی عنوان کرد: یکی از مسائلی که سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری سایر دستگاه‌ها دنبال می‌کند بحث حوزه جمعیت و فرزندآوری است که مسئله اصلی در این موضوع نگاه گفتمانی و فرهنگی بوده هرچند که نافی مسائل اقتصادی نیستیم.
 
هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم
 
این مسئول گفت: در مسائلی نظیر تقویت جایگاه مادری، فرزندآوری و آرامستان‌ها و سایر مسائل موجود در استان به سمت موضوع مسئله محوری خواهیم رفت و با مسئله است که همایش و اقدام تعریف می‌کنیم و بسیاری از جلسات و برنامه‌های ما به صورت زیرپوستی برای حل مشکلات استان است.
 
وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم و دستگاه‌های فرهنگی ما به شکل یک جبهه متشکل و واحد حرکت نمی کنند.
 
انتهای پیام/
,
 
,
وی افزود: سال ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام قمی یک سند تحول درمورد مجموعه تبلیغات اسلامی نوشته شد؛ زیرا مطالبات در این حوزه طی سال‌های اخیر بسیار جدی‌تر شده و متناسب با فضای سازمان و نیازهای جامعه، باید به روز رسانی اتفاق بیفتد.
,
 
,
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: طی ابلاغ جدید موظف هستیم در انعکاس طرح‌ها و برنامه‌های خود کمتر و محدودتر از نشانه تبلیغات اسلامی استفاده کنیم و با پرهیز از تصدی‌گری، کارها را توسط حلقه‌های میانی و مجموعه‌های مردمی انجام دهیم.
,
 
,
وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: طرح سلام همسایه و قرارگاه جهادی شهید سلیمانی یک عملیات مشترک بین سپاه و مجموعه سازمان تبلیغات در مرحله سوم دوره کرونا بود که با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا به شکل محله محور اجرا شد.
,
 
,
طاهری اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح شهر به ۵۳ محله تقسیم و اقدامات لازم توسط گروه‌های مختلف در سطح محلات انجام شد.
,
 
,
طرح سلام همسایه در محلات محروم استان اجرا شد
, طرح سلام همسایه در محلات محروم استان اجرا شد, طرح سلام همسایه در محلات محروم استان اجرا شد,
 
,  ,
وی عنوان کرد: طرح سلام همسایه ۲ یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که در سطح محلات محروم استان قزوین برای آموزش اقشار مختلف مردم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شد و اساتیدی در حوزه مباحثی نظیر ازدواج، طلاق، اشتغالزایی و شبکه سازی به این مناطق اعزام شدند.
,
 
,
این مسئول بیان کرد: ستاد مردمی تواصی در ایام انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری راه‌اندازی و به صورت مشترک با مجموعه حوزه علمیه برای انتخاب فرد اصل، پای کار آمدن مردم در صحنه انتخابات و تبیین مسائل روز جامعه و دفع شبهات در حوزه انتخابات به فعالیت پرداخت.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: ستاد مردمی محرم، ستاد مردمی مکتب سلیمانی و جریان امام محله‌ها از دیگر اقدامات انجام شده طی سال اخیر است که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه مردم پای کار حل مسائل بیایند، اجرا شد.
,
 
,
طاهری ابراز کرد: قریب 150 نفر امام محله و روستا در سطح استان قزوین داریم که کلاس‌های تابستانی و برنامه‌های تبلیغی و ترویجی با محوریت امامان محله اجرا می‌شود.
,
 
,
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برگزاری رویداد مسئله محور پیشگام با محوریت دانشجویان یکی دیگر از برنامه‌های انجام شده طی سال گذشته است؛ در آینده هم اقداماتی بدون استفاده از آرم تبلیغات انجام خواهیم داد.
,
 
,
عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی 
, عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی , عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی ,
 
,  ,
وی عنوان کرد: عدم تصدی‌گری و توجه به حلقه‌های میانی از دیگر اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا وظیفه داریم از مجموعه‌های مردمی، هیئات، امامان محله، گروه‌های تبلیغی فرهنگی و موسسات فرهنگی حمایت کرده و ماموریت‌های خود را با کمک آنها انجام دهیم.
,
 
,
طاهری ادامه داد: مجموعه‌های فرهنگی در حقیقت ماموریت انقلاب را پیش می‌برند و سازمان تبلیغات هم کار پشتیبانی، تسهیل گری و حمایت از مجموعه‌ها را برعهده خواهد داشت.
,
 
,
وی عنوان کرد: یکی از مسائلی که سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری سایر دستگاه‌ها دنبال می‌کند بحث حوزه جمعیت و فرزندآوری است که مسئله اصلی در این موضوع نگاه گفتمانی و فرهنگی بوده هرچند که نافی مسائل اقتصادی نیستیم.
,
 
,
هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم
, هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم, هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم,
 
,  ,
این مسئول گفت: در مسائلی نظیر تقویت جایگاه مادری، فرزندآوری و آرامستان‌ها و سایر مسائل موجود در استان به سمت موضوع مسئله محوری خواهیم رفت و با مسئله است که همایش و اقدام تعریف می‌کنیم و بسیاری از جلسات و برنامه‌های ما به صورت زیرپوستی برای حل مشکلات استان است.
,
 
,
وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم و دستگاه‌های فرهنگی ما به شکل یک جبهه متشکل و واحد حرکت نمی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه