اخبار داغ

پیکر پاک جانباز شهید «علی یاری» در بیرجند تشییع و خاکسپاری شد

پیکر پاک جانباز شهید «علی یاری» در بیرجند تشییع و خاکسپاری شد
مراسم تشییع پیکر پاک شهید «علی یاری» جانباز ۷۰ درصد با حضور جمعی از مردم شهید پرور بیرجند برگزار شد و پیکر مطهرش در آرامگاه ابدیش در قطعه دوم گلزار شهدا آرام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مراسم تشییع پیکر پاک شهید «علی یاری» امروز  با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان بیرجند در محل مصلی این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

شهید «علی یاری» در یکم آذر ۶۶ پا به عرصه جهان گشود و از ۲۰ شهریور سال ۸۶ به استخدام سپاه در آمد.

,

همچنین این شهید وارسته ۱۴ آذر سال ۹۰ حین ماموریت در منطقه بندان شهرستان نهبندان دچار جراحت شده بود.

,

وی در اثر این جراحت به مدت ۱۱ سال در کما به سر می‌برد و سرانجام در سوم تیرماه به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و به جمع یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

,

پیکر پاک این شهید بزرگوار در آرامگاه ابدیش در قطعه دوم گلزار شهدا آرام گرفت.

,

 

,

پیام تسلیت فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی

, پیام تسلیت فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی , پیام تسلیت فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ,

محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پیامی گفت: سلام و تحیات حضرت حق بر جانباز شهید والامقام « یاری» که با ردای سرخ شهادت، قامت سبز جان خویش را بیاراست تا جمال زیبای یار را در رفیق اعلی به نظاره بنشیند.

,

بی‌شک آن پاسدار رشید اسلام که عمرش را به پارسایی، عشق به خاندان اهل بیت(ع)، رزم و جهاد در هنگامه نیاز و خدمت صادقانه و خالصانه در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های برآمده از آن سپری نمود، پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، عاقبت عشق دیدار رب، طاقتش را بربود و به دیار باقی شتافت و به یاران شهیدش پیوست.

,

اینجانب شهادت آن پاسدار حریم ولایت را به خانواده معزز آن شهیدعرش‌نشین، دوستان و همرزمانش  و مردم شهید پرور استان تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

,

 

,

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع)

, پیام تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) , پیام تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) ,

در متن پیام تسلیت سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی آمده است: جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت ، عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.

,

بی شک راه ایثار و شهادت زیباترین اثر برای رسیدن به قرب الهی است و شهدای عزیز با عبور از آن همیشه در عرصه روزگار به یادگار می مانند.

,

بار دیگر فضای استانمان شهدایی شد وجانباز ۷۰ درصد ستواندوم پاسدار شهید علی یاری که پس از تحمل ۱۱ سال مشقت و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند شد.
شهادت این عزیز را به محضر مقدس آقا امام زمان عج ، مقام معظم رهبری، خانواده‌ی صبور ایشان ، همرزمان و مردم شهید پرور استان  تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه